Gå til innhold

Tv fra komplett ble sendt i går, men sporingen sier noe annet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail fra komplett nå.

 

Her er det edi filene fra posten som ikke er helt oppe på nett. Pakken er sendt fra oss. Denne burde få sporing i løpet av dagen.

 

så da er det bare posten som ikkje har oppdatert sporingen :)

 

Edit: der får eg opp at den ble inlevert på 0024 Oslo postterminal kl 11.21 i dag. blir spennende dette her.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Fikk en mail fra komplett nå.

 

Her er det edi filene fra posten som ikke er helt oppe på nett. Pakken er sendt fra oss. Denne burde få sporing i løpet av dagen.

 

så da er det bare posten som ikkje har oppdatert sporingen :)

 

Edit: der får eg opp at den ble inlevert på 0024 Oslo postterminal kl 11.21 i dag. blir spennende dette her.

 

 

Har også tidligere erfart at sporing ikke oppdateres før varen er på omlasting i oslo.

Lenke til kommentar

nå begynner eg og bli lei posten, dem sender altid varene til bergen, noe som ender i feilsending og dem må da sende til stavanger igjenn.

tvn er på vei til bergen nå :(

posten må vøre helt lost nå tildags.

 

det med at dem sender til bergen har skjedd 3 ganger på rad nå med pakker. fra forsjellige butikker.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Posten flytter ikke på store kolli i helgene. Bare så du vet det.

 

kommer vell ikkje før jul nå på grunn av idioti og latskap fra posten sin side.

møkka bedrift.

 

Nå sier jo Posten klart fra om at transporttid er betydelig lengre før jul. Ellers tror jeg faktisk Posten i julestria flytter det meste av kolli uansett størrelse.

 

Normalt er heller ikke brevhåndtering særlig effektiv i helgene.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
dessuten sa vel posten at for å være sikker på å få noe som helst før jul burde det være postlagt innen 16. desember

 

stemer nok det. litt seint ute med bestiling vist man vil ha pakka før jul. huske også at komplet ikke nødvendig vis får sendt pakka til posten samme dag som bestiling. avhengi av når man bestiler å hvor stor pågang det er der.

Lenke til kommentar

synd dette... men han luringen som sier her at du burde kjøpt på elkjøp .. der er det dyrt ... du skulle heller tatt å fått det levert som expresspakke , koster 500kr men da hadde du hatt tv'en dagen etter du bestilte..

jeg bestilte med en 37" i vår og det gikk 15 timer fra jeg bestilte til jeg hadde varen.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det? Posten var åpen noen øyeblikk i Aksdal i går og?, var det i "provinsen min" ytterst i hardangerfjorden og eg fikk henta to pakker. Sendte et par returer "for seint" på fredag til Komplett, pakken gikk på lørdag og lillejulaften fikk eg mail fra Komplett om at varene var ankommet.

Dette var den minste norgespakken, en 40" LCD er vel ca. på størrelse med en Europalle, skal transporteres stående og behandels varsomt - de oddsa trekker vel i negativ retning siden Posten "har mer enn nok" som skal flyttes på før jul...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...