Gå til innhold

Anmeldelse: Grand Theft Auto IV (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg kan endre så mye jeg vil på tastaturoppsettet i mitt spill hvertfall, bare trykker på der det står "custom mapping" i instillingene så er det mulig å bytte på alle knappene :)

 

Ellers koser jeg meg med spillet, overlever fps på 20-25 en gang i blandt.

 

Nei det kan du ikke. Prøv å binde ENTER knappen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kom det en update til GTA og hvergang jeg får inn på spillet nå, så stiller spillet automatisk opp grafikken til high, noe som er frustrerende fordi jeg må stille den ned til medium!

 

4gb ram, 860mb gforce 260, 3,2ghz duo core.

 

Dette hadde jeg også problemer med, men etter den nyeste patchen lagres siste innstillingene her i hvertfal =)

skjønner forresten ikke hvordan folk klarte å bruke så utrolig langt tid på å innstalere dette :O

 

er enig i at det er mye unødvendig, men jeg brukte ikke så utrolig langt tid ;O

 

Edit:

 

Det er ikke rart, siden det finnes nisser her på forumet som har en forskrudd mening om at 20-30fps gir "perfekt" spillytelse. Dette faller jo på sin egen urimelighet, da 20-30fps er langt i fra realistisk og mister man 10fps til blir spillet rene slideshowet.

 

 

post-96134-1229553517_thumb.png

 

Btw, viss en av nissene var meg, så mente jeg aldri på at 20fps er perfekt, jeg mener det er spillbart, litt pain men jeg klarer å spille dette fordi jeg liker gta 4 såppas mye =)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Games for windows can fuck off and die! Er rimelig enig at du må registrere deg og bruke dette trekker ned noe sinnsykt. Tar enda lenger tid å starte spillet å. Har en del glitches her å, men spillet er for forbanna gøy til at jeg gidder å irriterere meg over det faktisk. Har spilt i flere uker etter jobben nå, å cruiser rundt etc. og koser meg med det å. Får bare håpe at glitchene forsvinner med patches etterhvert.

 

Men at med en 9950 quad core og 4870 kort ikke skal kunne sette opp grafikken bedre en det jeg kan. Gi oss en patch som gjør dette bedre. Rockstar burde vite bedre en dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ny patch ute, gitt.

 

GTA IV er et supert spill, men det er ren og skjær idioti at man MÅ være logget på Live for å kunne lagre. Hva med de som sitter uten internettforbindelse? Hvem faen finner på noe slikt? Irriterende, for å si det mildt.

 

Du kan spille og lagre offline da, bare du har en konto som er satt opp når du hadde internett.

Lenke til kommentar
Ny patch ute, gitt.

 

GTA IV er et supert spill, men det er ren og skjær idioti at man MÅ være logget på Live for å kunne lagre. Hva med de som sitter uten internettforbindelse? Hvem faen finner på noe slikt? Irriterende, for å si det mildt.

 

Du kan spille og lagre offline da, bare du har en konto som er satt opp når du hadde internett.

 

Åh, man kan det altså? Da beklager jeg det jeg sa tidligere. Synes så tydelig jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan lagre om jeg spiller "offline", men kanskje det bare var første gangen da jeg ikke hadde en live-konto.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...