Gå til innhold

– Vi visste om problemet (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått ødelagt noen cder før da jeg ikke har beveget så mye på konsollen mens jeg har spilt, men folk jeg kjenner har fått herpet spill. Er jo egentlig din egen feil når du skifter stillingen på maskinen fra vertikal til horisontal mens cden står og spinner. Men det finnes faktisk slike folk der ute, en jeg kjenner gjorde det. Og av og til så kan man være uheldig å rikke på den hvis man har ledninger i.

 

Jeg er veldig glad for at wii konsollen ikke er slik for å si det sånn, da unger har tippet den ved å dra i gamecube kontrollere, og en kamerat tok en gang å snudde den fra vertikal til horisontal stilling før jeg rakk å stopp han. Heldigvis har aldri noe av dette gjort noe med cdene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har ikke hett dette problemet jeg leste klistremerket på drevet, passet på at xboxen ikke blir flyttet på, passet på at ingen tramper fordi også dvd spillere kan lage riper om dvdene begynner å vogge. nå er løsningen enkel....HArdisk til xboxen ikke så dyr når en tenker på alle raringene som kjøper Gutiar hero world tour til 1600 kroner enda spillet er latterlig dårligere en guitar hero III

Lenke til kommentar
Hadde vi ikke nettopp en artikkel om hvor bra Microsoft er? :tease:

 

Selv har jeg aldri flyttet på konsollen når den er i gang, men jeg har rørt den litt nå og da. Det er fort gjort å måtte justere den litt når den ligger oppe på tv'n. ;)

 

Nei, var ikke en artikkel, men enn blogg/kommentar. Og det var bare en fanboy som fikk luftet sin elsk for MS :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fløtta på xboxen min mens den har vært på, men har allikevel fått riper i cdene. Fulgte en av linkene som kom her, og der stod at du ikke skal fløtte på den uansett med cden i, så det er vel kanskje det som er problemet. Det verste er at det har skjedd 3 ganger, og alle gangene med samme spillet!

Endret av Vibetoon
Lenke til kommentar

MS viste både om disse probleme og RROD probleme men valgte å lansere produktet allikevell men kun ett mål og komme før PS3 ut på markedet og i ettertid har de betalt en høy pris men jeg tror faktisk også att pga den tidlige lanseringa så har mange spill blitt multiplattform som kanskje ellers ikke vill vært det om konsollene ble lansert likt.

 

Men i nesten all ny teknologi så kan du få en B-vare og tross att de burde ventet så har de ett godt system hvis det skulle skje noe med konsollen. Kan ikke si det samme om PS3 og Sony håndtering av eventuelle feil med varen.

Lenke til kommentar
Hadde vi ikke nettopp en artikkel om hvor bra Microsoft er? :tease:

Microsoft og Xbox 360 er to forskjellige ting.

 

Hvem lager xbox360? ;)

Hvor mye en Xbox 360 tåler og hva firmaet Microsoft står for et to veldig forskjellige ting.

 

Microsoft er de som markedsfører xboxen, så de har hovedansvaret for å gi oss et bra produkt. Om jeg skrur sammen noe makkverk, gir det til deg så du kan selge det videre og forteller deg alt som er feil med produktet er det du som har ansvaret når kundene klager. ;)

 

 

Hadde vi ikke nettopp en artikkel om hvor bra Microsoft er? :tease:

 

Selv har jeg aldri flyttet på konsollen når den er i gang, men jeg har rørt den litt nå og da. Det er fort gjort å måtte justere den litt når den ligger oppe på tv'n. ;)

 

Nei, var ikke en artikkel, men enn blogg/kommentar. Og det var bare en fanboy som fikk luftet sin elsk for MS :p

 

Jeg leste det på dette forumet, og nå får vi en stikk motsatt artikkel / blogg / kommentar på samme forum. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...