Gå til innhold

Jule/vinterskin til forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vår uberguru Ueland har kjørt på med et mer julepreget skin nå som julen nærmer seg. Du kan prøve det ut ved å velge ut "vinter" i rullegardinmenyen nederst i forumet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede tatt det i bruk jeg vet du! :D Er litt skeptisk til signaturbildet da, men ellers liker jeg det kjempegodt :wee:

Skrevet

Signaturbildet var ikke helt kos nei. Men det går vel også grenser for hvor mye arbeid drift kan bruke på dette, er som en liten julebonus å regne.

Skrevet

Woohoo! Den var faktisk flott! :xmas:

Kor har det blitt av julelogoen til hw på framsida forresten? Syns å hugse der var ein med snø på ein gong...

Skrevet

Fantastisk initiativ, det er rørende å se at Ueland tar seg til til slikt fjas en gang i blandt også! :love:

Når det er sagt synes jeg det ble i overkant glorete, og en variant av noe slikt kunne kanskje blitt litt lettere for øynene i det lange løp?

Skrevet
fargoth: for å være ærlig synes jeg ikke det skinet du linket til er noe mindre glorete enn dette.
Det er jeg helt enig i, det var mest rødfargen og slikt jeg tenkte på. Hvis man fjernet alt av stjerner og dempet det litt ved å fjerne kontraster/endre fargetoner kunne det kanskje blitt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...