Gå til innhold

Hvordan gå til anskaffelse av sølvtenner?


Anbefalte innlegg

Grillz ser da enda jævligere ut. Fy faen! :scared:

Når du først skal få på noe sølv på tenna, er det bedre å ha på noe man kan fjerne enn å trekke ut dem ut. Da kan man også fjerne dem hvis man angrer! Men hvis man vil være litt "gangster" så er jo grillz fett da, en haug med rappere osv som bruker det.

 

Hadde du lest posten min, så hadde du sett at det ikke er snakk om å trekke dem ut. Men man setter på en kappe av sølv i stedet for hva som er normalt, en kappe av porselen.

Denne kappen kan senere, om ønskelig, fjernes og erstattes i en ny kappe av f.eks porselen eller gull eller diamanter om man ønsker dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser egentlig veldig sjeldent på munn/tann-området. Men siden jeg er gutt så har det kanskje noe med at jeg liker store utringninger, kanskje noe annet med dere jenter som syntes at det er stygt.

 

 

Edit: Alt med måte selvfølgelig, det gjelder også pupper.

Endret av Erik :-)
Lenke til kommentar
Grillz ser da enda jævligere ut. Fy faen! :scared:

 

 

Grillz er dritrått, så bare pass deg. :yes:

 

Haha! Grillz er ikke rått. Det ser bedre ut på hip-hopere\rapere siden det er veldig mange som bruker det i musikkvideoer osv. Men grillz er ikke tøft til vanlig.

 

Men bruker du grillz til vanlig bare for og være "tøff".... Da er det ikke "dritrått" :ermm::no:

Lenke til kommentar
Hadde du lest posten min, så hadde du sett at det ikke er snakk om å trekke dem ut. Men man setter på en kappe av sølv i stedet for hva som er normalt, en kappe av porselen.

Denne kappen kan senere, om ønskelig, fjernes og erstattes i en ny kappe av f.eks porselen eller gull eller diamanter om man ønsker dette.

 

Leste det selv. Var ikke helt klar over fremgangsmåten. Info skader ikke, lærer så lenge man lever. :thumbup:

 

Glimti :xmas:

Lenke til kommentar
  • 14 år senere...

Sølvtenner (amalgal) inneholder cirka 50% kvikksølv som er et svært giftig tungmetal. De som utsettes mye av dette metallet kan ende opp å oppleve mye hodepine, kronisk tretthet eller senil demens.

Å trekke tenner bare for å bytte det med ut noe som ser estetisk ut, spør om det er nødvendig? Vil du ha andre plager i tillegg som hodepine?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...