Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendte jo mail ang. at jeg ikke hatt fått pirates når jeg fikk mail fra dem om at de hadde klartgjort for pakking osv for ca 3 uker siden. Fikk da dette svaret :

 

Hej. Da du endnu ikke har modtaget din pakke, må vi formode at denne er tabt i posten, vi har derfor oprettet filmen på din ordre igen, og sender den til dig, når den kommer på lager.

 

 

dvs dem sender ny når de får den inn igjen , så kundeservicen skal det jo ikke stå på.

 

Ehm? Kunderserivice? Har du ikke rett på det?

Lenke til kommentar

Eg tror ikke de har sendt pakken en gang, for min skulle også bli sendt for 3 uker siden, men eg har enda ikke fått den. Fikk akkurat det samme svaret som deg der de skylder på posten. Og siden dette skjer med flere av oss så er vel det høyst usannsynlig at det er posten som er problemet..

 

Har også fått det samme svaret som Cortese flere ganger når eg har etterlyst den tidligere: "Vil du forsette og vente på varen eller avbestille?" og "Du kan til en hver tid oppheve kjøpet, hvis du ikke vil vente på filmen." Det er nesten som om de håper du skal avbestille spør du meg.

Endret av Klipschy
Lenke til kommentar
Har også fått det samme svaret som Cortese flere ganger når eg har etterlyst den tidligere: "Vil du forsette og vente på varen eller avbestille?" og "Du kan til en hver tid oppheve kjøpet, hvis du ikke vil vente på filmen." Det er nesten som om de håper du skal avbestille spør du meg.

 

Ja de håper nok på noen avbestillinger når de skriver det.

Lenke til kommentar

Sender en etterlysning på min nå. Om de sier at den også er borte i posten, så er dette i grenseland på hva som er lovlig. Jeg tviler på at så mange forsendelser går tapt i posten samtidig - gang på gang. Hvor mange er det som har fått denne meldingen om at den er borte i posten?

Lenke til kommentar

noen som har mottatt menn som hater kvinner til 99 av de om forhåndsbestilte?

Mottok en pakke i dag med alle de andre filmene men ikke den. sto ikke i rest på fraktbrevet og 6 av 6 filmer sendt. ringte de i dag og de skulle sjekke det opp og ringe meg, noe som de ikke har gjort.

 

 

Edit

 

var posten som har idiotisk system. Fikk sms om motatt pakke og sjekket posten før jeg dro og skulle hente den og hadde mottatt en pakkelapp der. brukte kun hentelappen.

Ett par dager så fikk jeg ny sms og det viste seg at menn som hater kvinner kom i en egen pakke og alt det andre i en egen. Elkjøp kunne jo sendt alle filmene i en pakke.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
noen som har mottatt menn som hater kvinner til 99 av de om forhåndsbestilte?

Mottok en pakke i dag med alle de andre filmene men ikke den. sto ikke i rest på fraktbrevet og 6 av 6 filmer sendt. ringte de i dag og de skulle sjekke det opp og ringe meg, noe som de ikke har gjort.

 

Jeg mottok mitt eksemplar i postkassa i dag.

Lenke til kommentar
Det fikk jeg å :D

Kjøpte også Menn Som Hater Kvinner til 200 + Max Payne til 99 hos PK. De har et tilbud som sier at hvis man kjøper en "Nyhet" får man enda en BR til 99 :D

 

Med andre ord - dersom du kjøper en drittdyr vare, skal du få lov til å kjøpe en som bare er litt dyr :)

 

300,- for to BD er brukbar pris i norsk butikk. Meiner du verkeleg at 99,- for BD er dyrt?

Lenke til kommentar
Med andre ord - dersom du kjøper en drittdyr vare, skal du få lov til å kjøpe en som bare er litt dyr :)

 

300,- for to BD er brukbar pris i norsk butikk. Meiner du verkeleg at 99,- for BD er dyrt?

 

Ja, jeg synes i grunn 99,- er litt dyrt for en BD hvis man sammenligner med butikker rundt i verden. 99 kr er den øvre grensen jeg kjøper en enkelt film for, med kun noen få unntak, enten det er DVD eller BD. 99 kr for en ny BD, slik Elkjøp og Lefdahl har ved noen anledninger, er jo selvsagt ikke dyrt.

 

Men i dette tilfellet forutsetter prisen at man kjøper en tittel til 200 kr, noe jeg synes er en helt urimelig pris. At 300 kr er en brukbar pris i norsk butikk, kan godt være (noe som forøvrig er veldig synd). Men det er da totalt likegyldig hvor varen kommer fra når man har anledning til å handle varer billigere fra butikker i hele verden med noen få tastetrykk.

 

Jeg har ingen BD samling å skryte av, men jeg har da fått en 20-25 stk med en snittpris på 70-80 kr.

Lenke til kommentar
99,- i en norsk butikk er rene røverkjøpet. Du får heller ikke så mye billigere fra utlandet så jeg vil si det er en meget god pris.

 

Prisen er jo forutsatt at man handler en annen vare til 200 kr. 150 kr er iallefall mer enn hva jeg er villig til å betale for en BD med studielånet. Leiter du på nettet finner man jo massevis av titler til under £10 her og der hele tiden, så det å si at 99 kr er en _meget god pris_ er en overdrivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...