Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail :

 

Hei xxx

Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no

 

 

andre som fikk den ? :)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe om Die Hard boksen? Sendet dem en mail om denne og fikk dette svaret:

Hej.

 

Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem.

 

Ønsker du at vente, noget andet eller skal vi annullere din bestilling?

 

Vh Zailor kundeservice.

 

 

kan vell ta sin tid dette her...

Lenke til kommentar
hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail :

 

Hei xxx

Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no

 

 

andre som fikk den ? :)

 

 

Jeg tror det ikke før jeg ser det!!!

 

De har tidligere hevdet at de har fått inn boksen og sendt den til meg. Ingen boks har kommet og deretter har de sagt at den har forsvunnet i postgangen.

 

Her kommer jeg til å være skeptisk helt fram til boksen ligger i postkassa mi!

Lenke til kommentar
hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail :

 

Hei xxx

Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no

 

 

andre som fikk den ? :)

Jaaaaaa! :D

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om Mission Impossible-boksen? :p

 

 

Sendte spm om denne samt Die Hard boksen og fikk nøyaktig det samme svaret....:

 

Vi har problemer med vores fjernlagers lagerstatus og har påpeget det for dem. De er desværre i restordre fra leverandøren. Ønsker du at vente, bestille noget andet eller vil du annullere din bestilling?

Lenke til kommentar

Bestillte selv den boksen til 150kr.

Fikk dette svaret av dem når eg spurte for noen dager siden:

 

Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem.

 

Ønsker du at vente, noget andet eller skal vi annullere din bestilling?

 

Vh Zailor kundeservice.

 

Litt mye Of Topic her nå men, sorry!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...