Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med toll hvis man f.eks kjøper to varer til £18 hver. Regnes den filmen du får gratis med ?

 

Hvordan blir det med toll hvis man f.eks kjøper to varer til £18 hver. Regnes den filmen du får gratis med ?

 

Lurer også på dette ? Begge filmene blir jo sendt i samme pakke med verdien av begge filma tilsammen = over 200,-

 

Så wtf man ?

Lenke til kommentar

Skal komme med ett tilbud blant all snakken her, Austin Powers Collection - Shagadelic Edition Loaded With Extra Mojo til $27.99 hos inetvideo. Denne skal være sonefri.

 

Og ang. amazon sitt tilbud, så har jeg flere ganger fått moms på pakker hvor betalt pris på varen har vært under 200, men hvor varen har vært en del av ett tilbud (for eks. 3 for 2). Det jeg har betalt har vært under 200 kr, men varene har verdi over 200 kr. Det jeg har gjort da er å ta med kvittering på hva jeg har betalt til posten, så kontakter de tollvesenet. Hver gang jeg har gjort dette har jeg sluppet tollgebyret og moms på varene.

Endret av IQM
Lenke til kommentar

Haha, ikke påvirket av amazons i det heeele tatt.. Litt kjipt av amazon å sette opp prisene rett før tilbudet startet. Sunshine gikk f.eks. opp med 5-6 pund.

 

EDIT: HAHAHA.. Det var jo til og med akkurat de samme filmene, og som Amazon, har også play satt opp prisene betraktelig før tilbudet.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Bestilte Pirates trilogien og Gudfaren trilogien fra Playx 4 mai.

 

Etter diverse purringer de neste månedene så fikk jeg melding om at Piratesboksen var sendt til meg 9/8 og pengene ble da trukket fra min konto.

Ingen boks i posten og for et par dager siden purret jeg. Fikk følgende svar:

 

"Hej. Vi har ved en fejl ikke fået sendt filmen afsted til dig, og det beklager vi naturligvis, men sender den til dig idag"

 

Så gjenstår det å se hva som skjer..

 

Gudfaren trilogien har jeg også nevnt i flere purringer, men der er det ingen respons fra dem. De bare ignorerer det.

 

Etter dette marerittet av en kundebehandling kommer jeg ikke til å bestille flere varer fra Playx.no.

 

Ingen boks fremdeles, purret igår og fikk tilbakemelding idag. De hevder at boksen er forsvunnet i Posten, helt utrolig hvor stort svinn det er av disse Piratestrilogiene i Posten.

 

Mao, her er det ingen tvil om at Playx lyver.

 

Nå er jeg drittlei!!

Lenke til kommentar

Playx.no, inkludert frakt:

 

Kjærlighet på Menyen [blu-ray] [På lager.] 74.00

The Legend of Zorro [blu-ray] [På lager.] 79.00

De Usynlige [blu-ray] [På lager.] 99.00

The Invasion [blu-ray] [På lager.] 99.00

License to Wed [blu-ray] [På lager.] 99.00

Lethal Weapon [blu-ray] [På lager.] 111.00

Alien vs. Predator [blu-ray] [På lager.] 111.00

Lange Flate Ballær [blu-ray] [På lager.] 111.00

Risky Business [blu-ray] [På lager.] 111.00

Nacho Libre [blu-ray] [På lager.] 119.00

Superhero Movie [blu-ray] [På lager.] 119.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...