Gå til innhold

GTA IV årets spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ratingen på Gamespot gir en liten pekepinn på hva som fortjener tittelen "årets spill" GTA4 Triumferer her også.

 

post-40816-1228902365_thumb.jpg

 

 

Tar med dette og fra Wikipedia som sier litt om dette spillet.

 

A major commercial and critical success, Grand Theft Auto IV broke industry records with sales of around 3.6 million units on its first day of release and grossing more than $500 million in revenue in the first week, from an estimated 6 million units sold worldwide.[22][23] As of 16 August 2008, the game has sold over 10 million copies.[24] Grand Theft Auto IV received overwhelmingly positive reviews, becoming one of the highest-rated games of all-time on the aggregated review websites MobyGames and TopTenReviews.[25][26]

 

Fortjener ikke dette tittelen så vet jeg ikke hva som gjør det.

Lenke til kommentar
MGS4 har ingenting på listen der å gjøre. Slappe animasjoner, dårlige lyder, lineær gameplay. For all del bra historie og musikk men der stopper det !

 

hjelpe meg.. du sier at det så vanvittig åpenbart at GTAIV er en suveren kandidat til førsteplassen, også klarer du å lire av deg de påstandene der om MGS4.. har ikke ord :p:ph34r:

Enig i at fallout3 og burde vært på listen.. Spore og star wars har ingenting der å gjøre..

Lenke til kommentar

Ratingen på Gamespot gir en liten pekepinn på hva som fortjener tittelen "årets spill" GTA4 Triumferer her også.

 

post-40816-1228902365_thumb.jpg

 

 

Tar med dette og fra Wikipedia som sier litt om dette spillet.

 

A major commercial and critical success, Grand Theft Auto IV broke industry records with sales of around 3.6 million units on its first day of release and grossing more than $500 million in revenue in the first week, from an estimated 6 million units sold worldwide.[22][23] As of 16 August 2008, the game has sold over 10 million copies.[24] Grand Theft Auto IV received overwhelmingly positive reviews, becoming one of the highest-rated games of all-time on the aggregated review websites MobyGames and TopTenReviews.[25][26]

 

Fortjener ikke dette tittelen så vet jeg ikke hva som gjør det.

 

Årets spill burde ikke baseres på salgstall og pressedekning, men på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Dei har tydeligvis ikkje satt seg ned med GTA IV til PC. Var ikkje så zomg til konsoll heller.

 

Dei har heller ikkje fått testa Left 4 Dead.

 

Dei har heller ikkje testa Fallout 3.

 

Dei har heller ikkje testa LBPlanet.

 

Dette er frå samme magasinet som kalte Speed Racer for eit av årets 10 store filmer, uten ein gong å nevne The Dark Knight.

 

Til TIME seier eg berre "Wow, epic fail".

Lenke til kommentar

Ratingen på Gamespot gir en liten pekepinn på hva som fortjener tittelen "årets spill" GTA4 Triumferer her også.

 

post-40816-1228902365_thumb.jpg

 

 

Tar med dette og fra Wikipedia som sier litt om dette spillet.

 

A major commercial and critical success, Grand Theft Auto IV broke industry records with sales of around 3.6 million units on its first day of release and grossing more than $500 million in revenue in the first week, from an estimated 6 million units sold worldwide.[22][23] As of 16 August 2008, the game has sold over 10 million copies.[24] Grand Theft Auto IV received overwhelmingly positive reviews, becoming one of the highest-rated games of all-time on the aggregated review websites MobyGames and TopTenReviews.[25][26]

 

Fortjener ikke dette tittelen så vet jeg ikke hva som gjør det.

 

Årets spill burde ikke baseres på salgstall og pressedekning, men på kvaliteten.

 

Salgstall er vel ogte knyttet opp til kvalitet. Hadde ikke GTA4 vært noe bra og fått så bra omtale, så hadde vel heller ikke så mange kjøpt det. Hva skal de gå ut fra? Hva kunder/spillere generelt synes som GTA4 eller hva du synes og GTA4?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

La oss nå være realistiske. Enten man faller for GTA4 eller ei, så kan ingen påstå at dette ikke er et av 2008 sine store titler. Det er et utrolig gjennomført spill. Det har høstet fantastisk omtale, Det har solgt som hakka møkk og ser ut til å fortsette med det. Hva en subjektivt mener om det, blir litt smått i det forhold.

 

Til sammenligning. Jeg synes Gears of War var et repetivt ganske så kjedelig spill, men jeg er mann nok til å innrømme at min mening der ikke er i samsvar med kunder flest.

Lenke til kommentar

Eg trur litt av grunnen til at GTAIV solgte så bra som det gjorde var fordi folk blei "lurte". Eg hadde ikkje kjøpt GTAIV om eg hadde visst det eg gjer i dag.

 

GTA:SA var eit kjempe spel, derfor var eg så naiv og trudde at oppfølgeren skulle følge standaren og bli endå betre. Dessverre så viste det seg at dei hadde fjerna alt som var gøy i GTA:SA og berre gav ut eit spel med ny grafikk istadenfor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...