Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Ser mer info på HighDefDigest

 

Jeg hadde 17/50 på den listen. De kunne tatt litt høyde for kvaliteten på selve filmene også, hva faen gjør Ghost Rider der? Zodiac hadde langt unna god nok PQ for å kunne komme på en slik liste som det.

 

En god del titler jeg savner på den listen faktisk: AvP2, Paprika istedenfor Tekkonkinkreet (bedre film, lyd og ørlite PQ), Sunshine, Wall•E, Kung Fu Panda, Letters From Iwo Jima, Assembly, Street Kings, Baraka, Hot Fuzz, V for Vendetta, Wanted, Within Temptation, Speed Racer, The Orphanage, Vexille, Curse of the Golden Flower, The Machinist, Hitman, The Fall, Bourne Ultimatum..

 

Ørlite biased da jeg har alle disse selv utenom the Machinist.. Velvel, jeg skal ikke strebe for å skaffe meg alle filmene som ble nevnt.

 

EDIT: MKej: Truman Show har vært ute lenge!

http://www.axelmusic.com/productDetails/097361401645

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Warner Home Video has announced a trade-in program to convert your WB HD DVD titles to Blu-rays.

 

For a small fee ($4.95 per disc) plus shipping and handling, HD DVD owners can trade-in their Warner titles and receive Blu-ray versions of them in 4-6 weeks.ADVERTISEMENT

 

 

 

Complete details on this offer are available at http://www.red2blu.com/.

 

Kudos to Warner for offering this program, and hopefully the other studios will follow with a similar deal.

HighDefDigest

 

Jeg liker mine røde cover, så dette kommer jeg ikke til å dra nytte av :)

Lenke til kommentar

WBShop.com sender ikke til Norge, så da måtte man ha brukt Jet Carrier tilbake, pluss frakten fra Norge er jo ikke direkte billig heller for å si det pent :)

 

Men er jo et greit tiltak for de som vil bytte, men nå har jeg 2 HD DVD spillere pluss en kombi spiller så jeg bør vel ha en spiller som virker en liten stund...

Lenke til kommentar
Den Terminator 2-skallen Manx har besilt seg koster 70 pund på Play. Om det er like mye ekstramateriale vet jeg ikke, men den blir jo noen hundrelapper billigere i det minste.

 

Må bare for moro skyld qoute denne, den koster nå 80 pund hos play, de har satt opp prisen.

 

Amazon som jeg bestilte fra har satt NED prisen til $116, noe som gjør den billigere enn fra play, så med frakt fra amazon (billigste $7) så blir prisen stort sett det samme som hos play.

 

9151527l.jpg

 

Tror jeg forhåndsbestilte den for ca. $140, bare å løpe å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Hva tar amazon.com vanligvis i frakt for 1-2 BD-filmer?

 

Rundt $6.50 for en film tror jeg jeg pleier å betale (ca. 40-45 kroner).

 

(Med det billigste alternativet på frakt! Valg 2 er ikke mye dyrere - har brukt det noen ganger hvis det har hastet. Skal du kjøpe noe over tollgrensa, kan alternativ 3 være en fordel siden du får det levert hjem på døra og alt av MVA og fortollingsgebyrer er betalt i totalsummen til amazon. Brukt det en gang før, og kommer til å gjøre det når jeg bestiller T2 skallen)

Endret av mjau
Lenke til kommentar

Har jeg ikke testet, men med den dyreste frakten så blir den levert på døren av DHL eller Fedex eller et av de selskapene der, er derfor den er framme på to dager :)

 

Den billigste frakten bruker 8-14 dager rundt om kring der og det holder for meg, så jeg har aldri brukt det neste steget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...