Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dirty Dancing?

 

Har du funnet din feminine side Raste?

 

:p

 

Liten kommentar når det kommer til Pulp Ficition, sier hvor mye jeg følger med på utgivelser i Norge :)

Haha, nei :p

Min mor sa at hun absolutt skulle ha den og fikk beskjed om å prøve å fikse det for henne :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Min mor sa at hun absolutt skulle ha den og fikk beskjed om å prøve å fikse det for henne :p

 

Hvis du sier/skriver det nok ganger så blir det sikkert sant :!:

 

 

 

En film jeg savner på Blu-Ray er "The Boondock Saints".

 

Jeg får ta og gjøre det samme som de gjorde meg meg over :)

 

The Boondock Saints

 

Den er låst til sone A, så den vil ikke virke på en norsk spiller :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha alle Star wars filmene i en boks på blu-ray.. Men blir vel med håpet :angry:

 

Hmm, jeg har alle Star Wars-filmene i 1080p som jeg hentet fra en kompis på LAN (hyyysj), de er altså rippet fra HD-DVD da?

 

Og jeg vil ha LOTR-triologien i en boks på Blu-ray !

 

Du er nok ikke den eneste. Er en nokså lang tråd om emnet på Amazon.com. Slik jeg har skjønt det er det snakk om uenigheter om rettigheter ...

Lenke til kommentar

Ta heller en titt på El Orfanato/The Orphanage, bra film med et meget bra lyd/bilde: anmeldelse.

 

This Blu-ray edition of ‘The Orphanage’ features a stunning Spanish-language DTS HD Lossless Master Audio 7.1 surround track that quite simply raises the bar for high-def audio. Realistic and naturalistic from titles to credits, the soundfield relies on thunderous LFE support and aggressive rear channel presence to craft convincing, three-dimensional soundscapes. Interior acoustics are as eerie as they come -- the hair on the back of my neck was constantly reacting to the whispers and noises haunting the edges of the soundfield.

 

Kanskje det beste lydsporet som jeg har hørt på noen av mine HD filmer til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...