Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om denne H2 er region free? I følge Axel music er både kanadisk og amerikansk versjon låst, men bluray.liesinc.net mener den er region free.

 

EDIT: Står på axelmusic at den ikke er confirmed, så da er sikkert kanadisk versjon låst og amerikansk region free...

http://www.blu-ray.com/movies/Halloween-II-Blu-ray/7890/ sier at den funker på A og B. Antakelig amerikansk versjon.

Lenke til kommentar
http://www.blu-ray.com/news/?id=4087

 

Nå ble jeg fornøyd :D Ace Ventura og Three Kings har jeg ventet lenge på.

 

Det er nå noen titler der som er enda mer interessante vil jeg si; Mars Attacks!, The Maltese Falcon, The Treasure of the Sierra Madre, Ben-Hur: Ultimate Collector's Edition!

 

 

Noen som veit hvordan den engelske utgaven av "Che Part 1&2", altså den de selger på Play.com, skal være? Har lest så mye bra om den amerikanske Criterion utgaven.

 

Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A.

Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge.

Lenke til kommentar
Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A.

Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge.

 

Okei! Jeg er ikke så veldig opptatt av ekstramaterialet uansett. Men lyd- og bildekvalitet er kanskje det samme på alle utgivelser alltid? Eller kan det variere?

Lenke til kommentar
Criterion utgaven er vel som vanlig den beste du kan få tak i, men er som alle andre Criterion BD utgivelser regionlåst til A.

Jeg har selv de engelske enkeltutgivelsene av Che filmene, og både lyd og bilde synes jeg er på topp. DTS HD MA 5.1 lydspor med vanlige engelske subs. Greit ekstramateriale på begge.

 

Okei! Jeg er ikke så veldig opptatt av ekstramaterialet uansett. Men lyd- og bildekvalitet er kanskje det samme på alle utgivelser alltid? Eller kan det variere?

Det varierer. The Shawshank Redemption har langt bedre PQ/AQ på den amerikanske utgaven fra Warner enn den som kom i England. Nå har det jo også kommet en norsk utgave fra SME, men frykter at de heller ikke har samme kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...