Gå til innhold

Har du vunnet i årets julekalender?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har må det da være en teknisk feil siden mitt navn ikke er på lista :p gratulerer til alle vinnere. ny uke, nye muligheter :cool:

Endret av LaviX
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Som vanlig så vant ikke jeg noe.

Skrevet
Er ikke vinlotteri fryktelig politisk ukorrekt? Tenk om en av dere var muslim! :mad:

TENK PÅ BARNA DA!

Vel, ingen muslimer på jobben, men vi har da avholdsmennesker som deltar. Vi tvinger heller ingen til å delta. Forøvrig gir vi F**N I BARNA. Hva har dem gjort for meg liksom?

Skrevet

Er ikke svaret på spørsmål 2 Dag 7 feil?

Talte minimum 10 stykker jeg; Z-5, Z Cinéma Advanced Surround Sound System, Z-10 Interactive 2.0 Speaker System, Z-5500 Digital, Z-2300, Z-500 Wireless Notebook Speaker, Z-4i, Z-4, Z-5450 og Z-680

Skrevet

Gratulerer så mye,de som vant. Som regel blir ikke navnet mitt nevnt på noen slike lister over vinnere, men det jeg lever i håpet. Er uansett gøy å se hvem som vinner og det gir meg enda mer fight glede til neste kalender! :new_woot:

Skrevet
Er ikke svaret på spørsmål 2 Dag 7 feil?

Talte minimum 10 stykker jeg; Z-5, Z Cinéma Advanced Surround Sound System, Z-10 Interactive 2.0 Speaker System, Z-5500 Digital, Z-2300, Z-500 Wireless Notebook Speaker, Z-4i, Z-4, Z-5450 og Z-680

På Logitech.com er det åtte.

Kor mange er det egentlig som er med i kvar trekning? Noen fra gamer.no som veit?

Det har vi allerede svart på i artikkelen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...