Gå til innhold

TSP ny brukermoderator


Anbefalte innlegg

If you can't beat them, join them. En av forumets ubestridte entusiaster er nå tatt inn i moderatorenes rekker. TSP er velkjent for å være en som kommer med bidrag og vet å presse på for med forslag til hva som bør forbedres med forumet. Han er derfor blitt lurt inn i moderatorenes rekker og slipper nok ikke ut igjen med det første. Det kan godt mulig være det er et komplott for å sørge for at han blir for opptatt med moderering til å kunne minne oss på at vi har en jobb å gjøre.

 

Han ønskes velkommen og lykke til, vi er takknemlig for at han har sagt seg villig til å gjøre en innsats for forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle gratulasjoner, de som ikke kjenner meg så godt; jeg kommer nok til å bli mer aktiv generelt. Så det kan jo hende vi møtes ;)

 

Det var jammen på tide! TSP har jo vert et av forumets store rivgjern i flere år uten å så mye som å blunke! Det er godt å se at slik innsats verdsettes. :)
Takk takk, men om noen uker kommer du sikkert til å angre på at du sa det :p
Lenke til kommentar
I hvilke kategorier? Lurer på hva jeg har gått glipp av her, aldri hørt om vedkommende.
Jeg har vært kjent for å være en masekopp i Tilbakemeldingskategoriene, er nok det fargoth blant annet sikter til. ;)

 

 

Ja, dette her har jeg ventet på i to år. Gratulerer med det grønne nicket og alle de privilegier og plikter det medfører. Kanskje vi andre kan slakke litt nå som du er kommet inn i rekkene. :p
Nei, jeg tror det vil medføre mer arbeid siden dere må rydde opp etter meg. :p
Lenke til kommentar
Jeg har vært kjent for å være en masekopp i Tilbakemeldingskategoriene, er nok det fargoth blant annet sikter til. ;)

Men det er jeg også, nå har undertegnede kun vært aktiv bruker et år, så jeg ha kanskje gått glipp av deg. Ser i profilen din at du er mest aktiv i "OT-baren" jeg selv er mest aktiv i "Politikk og Samfunn", men har også noen innlegg i tilbakemeldinger.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Åja TSP var ikke allerede en brukermoderator, en nyhet for meg. Må vel starte å være mer oppmerksom på forumet.
Så det var derfor du nominerte meg i Juleavatartråden! :p

 

@thadon: Takk!

 

@L4r5: TSPbot kommer, en gang, kanskje ... :wee:

 

@roberteh: Grunnen til at det står jeg har vært mest aktiv der er fordi jeg en periode i 2004-2006 var svært aktiv der. Jeg sluttet der vel etter en periode med Siste ordet 4. En annen grunn er fordi avatartråden lå der lenge, så har vi blant annet Juleavatarkonkurransen fra i fjor. Jeg jobber fortsatt med å få opp noe annet som mer aktiv enn OT-baren :wee: . Du skal vite det at før var den innleggsprosenten der på 40%, nå er den nede i 30% ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...