Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noen filmer som viser ossen man kan spille spillet uten å se ut som en noob. Og som viser litt hva de forskjellige classene er bra til

bare tenk litt logisk,

F.eks Spy er ikke en face-to-face klasse, spy sin store fordel er å snik angripe bakfra.

i motsetning så er heavy genial til front attack, men vanskelig å snike seg rundt med.

medic er ikke en angripsklasse, han KAN angripe men skal primært sett heale andre.

Sniper er akkurat det, sniper(langdistanse)

engineer bygger ting på gode lokalisasjoner(sentry på controlpoint F.eks)

Scout er veldig god klasse hvis du liker å komme deg på fronten og hvis du liker å ta objective.

pyro er laget for close range.

demoman og soldier kan brukes til det meste, men er meget gode til å fjerne sentries og andre "trusler" uten å sette seg selv i faresonen.

 

Dette stemmer ganske godt, men det er allikevel veldig lite hjelp å få. Hva er for eksempel et godt sentry-sted? Når skal du backstabbe som Spy?

 

Når skal du bruke Backburner som Pyro fremfor The Degreaser? Hvem lønner det seg å heale når og hvor som Medic?

Lenke til kommentar

Tja, jeg har spilt mye Heavy generelt, og jeg bruker rett og slett kun vanlig Minigun. Perfekt balansert for alle typer kamper. Du kan derimot vurdere Gloves of Running Urgently, da det gjør det langt mer behagelig å bevege seg så lenge du har en Medic tilgjgenlig, ettersom du taper mye helse forholdsvis fort med dem aktive. Ellers er Sandvich essensielt (ikke for å spise selv, men for å gi helse til Medics).

 

Jeg bruker The Overdose, vanlig healing gun og Vita-Saw som som Medic. Engi avhenger litt av om du skal være i forsvar eller angrep. The Jag er ganske ålreit, den bygger ting dobbelt så fort når du slår med den, og etter at jeg fikk Frontier Justice har jeg aldri bruk den vanlige hagla igjen.

Lenke til kommentar

Dette stemmer ganske godt, men det er allikevel veldig lite hjelp å få. Hva er for eksempel et godt sentry-sted? Når skal du backstabbe som Spy?

 

Når skal du bruke Backburner som Pyro fremfor The Degreaser? Hvem lønner det seg å heale når og hvor som Medic?

 

Som spy bør du alltid prøve å gå etter de som er alene, hvis du ikke har Dead Ringer, en watch som gjør det å spille spy like lett som å spille pyro.

 

Backburner < Degreaser, airblast funker kjembebra mot übers.

 

Som medic bør du heale de som gjør mest damage, som oftest heavies, da de er lettere å gjøre det bra med enn andre klasser, men husk at du kan heale mange om gangen ved å heale litt og litt. I tillegg, når en player har full overheal, overheal andre. Samme gjelder über, multiübering er ofte lurt, men husk på at drainraten øker ved multiübering.

 

Sentries er ikke lurt å sette der de kan spammes på fra avstand.

Lenke til kommentar

Det er lett å få poeng som Pyro, men å mestre klassen er noe helt annet. Du skal være god for å blåse tilbake rockets og annet som kommer mot deg gang etter gang. Jeg har selv blitt flinkere til å skjønne når jeg ikke har sjans til å ta noen. For eksempel sette fyr på en heavy for så å blåse han ned en etasje. Eller blåse han opp slik at han blir truffet av friendly sentry.

 

Men liker meg best som Soldier, for meg er det uten tvil den fetest klassen.

Lenke til kommentar

Neinei, invis watch er den beste klokken! Om du er litt lur klarer du lett å holde deg usynlig hele veien fra f.eks blu spawn til red spawn, det er bare å plukke opp ammo fra våpen på bakken og pickups. Derfor er det dritenkelt å komme seg bak enemy lines.

spiller selvsgt ikke annet enn Arena.

der er invis watch crap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...