Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg får meget høy ping i både tf2 og bo2. Jeg har aldri noen problemer i andre spill eller ellers. Det er ingen problemer med verken internett eller pcen. Noen anelse om hva det kan være?

 

Du kobler deg mest sannsynelig til amerikanske servere eller andre servere som er langt ifra Norge. Prøv å finn servere som er nærmere norge, eks Sverige, tyskland osv. Pleier som regel å bare ha rondt 20-40 ping på disse. (servere kan sorteres etter ping) ^^

Endret av Jorhe
Lenke til kommentar

Jeg får meget høy ping i både tf2 og bo2. Jeg har aldri noen problemer i andre spill eller ellers. Det er ingen problemer med verken internett eller pcen. Noen anelse om hva det kan være?

 

Silhuetten til en spy viser når han er usynlig dersom han blir skutt eller går borti en fiende. Med unntak av Dead ringer med denne aktivert vises ikke silhuetten uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Du kobler deg mest sannsynelig til amerikanske servere eller andre servere som er langt ifra Norge. Prøv å finn servere som er nærmere norge, eks Sverige, tyskland osv. Pleier som regel å bare ha rondt 20-40 ping på disse. (servere kan sorteres etter ping) ^^

Det har ikke noe med dette å gjøre. Problemet ligger i routeren og jeg har ikke lov til å bytte den ut av min mor. Jeg får derfor ikke spilt online inntil jeg flytter ut om 2-3 år :)
Lenke til kommentar

Hvordan vet jeg at en som bruker Dead Ringer er virkelig død?

 

Det du kan gjøre er å slå på "hit sounds" inne på advanced options, usikker på hva det heter der.

 

Hvis du dreper en med dead ringer da, så vil du kun høre en liten plingelyd dersom han faktisk blir truffet og dør, og ingen lyd dersom han slipper unna.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Wow, blir en massiv bump det her men...

Etter å spilt utalige timer med "ikkesåerfarnetf2spillere" som ikke kan sammarbeide på Man vs Machine (co op) så tenkte jeg å slenge ut en post her.

Har desverre blitt altformange timer bortkaster forhold til hva man har klart.

 

steam ; Woltoxah aka Woltox (fat ironman bildet ;D )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...