Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Tja jeg spiller mest demoman og scout. Var med i QA for noen måneder sided :) vi hadde det ganske greit! Jeg ble lei og tok en laang pause :p når jeg kom til bake så var QA lagt ned. Føler nå at folka som var i QA har fått utrolige skills nå :p hadde klanen blitt sotte sammen i gjenn hadde det blitt pure pwnage.. Jaja jeg kaller meg Loffa på tf2 og mitt brukernavn er xelag :) WANNA FIGHT WANKER ! O_O

skjer ikke, alle har gått til sitt.

Hehe bata var fuldt klar over det ^^

 

Jeg tenkte meg bare økingen på skillsa i klanen i slutten før folk leava ^^

 

Tror jeg skal skrive en oversikt over norske spillere, og hvor de trasker rundt nå om dagen.

Vell da forventer jeg at du setter på på toppen av lista : og der står det : dette er den norske fyren som satta sammen tf2. PRAY THE LORD!

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja også kommer vi til det som heter Gaming Musikk...

altså jeg har hørt en del folk si at Musikke er drit bra mens du spiller men jeg klarer bare ikke å ha 2 forskjellige lyder på samtidigt det er **** så irriterende (syns jeg da)

og å ta av tf2 lydene for å høre min egen musikk da må jeg jo være steihakka galen...

det er jo mye bedre å spille med TF2 Lydene enn det er med egen (Syns jeg..)

Forstå ikke at folk klarer å høre på musikk mens de spiller :nei:

Lenke til kommentar

Harr harr, TF2-tråd :xmas:

 

Steam: wh33lm4n (wheelman var tatt o.o)

Har spilt et par uker, og allerede opparbeidet meg tålelig bra med skills (skulle bare mangle etter flere hundre, kanskje tusen timer med pro-spilling i CS 1.6 :p)

 

Spiller for det meste medic og demoman, og har ikke klart å funnet noe favorittmap enda. Eller, dvs, jeg har det, men jeg husker ikke navnet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...