Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5?

C/E?:\Program Files\Steam\steamapps\macisum\team fortress 2\tf\screenshots

 

Filene er .TGA som i utganspunktet ikke kan vises i windows. Jeg googlet "free tga viewer", fant et nyttig program for å vise filene - men kunna absolutt vært et bedre grensesnitt....

Endret av Syv
Lenke til kommentar
Litt mer ekstra til engi og spy.. Gleder meg, neste class som får uppdate er scout.

Du trenger for så vidt ikke glede deg så lenge, det hadde så vidt jeg vet kommet ut når du skrev det der. :p

 

Fra oppdateringsloggen:

 

The Engineer's teleporters can now be upgraded to level three. It will recharge faster the higher level it is

 

The Engineer's dispensers can now be upgraded to level three. It will give out metal and heal faster as it is upgraded

 

Spies will be able to recharge their cloaking ability by picking up ammo off of the ground or from health cabinets

 

Some changes to the second part of the first stage of Goldrush to give the attackers more of an advantage

 

Any weapons that fire bullets (shotguns, sniper's machine gun, heavy's minigun, etc.) can now break apart the Demoman's stickybombs

 

The icon on the HUD for a person calling for Medic will now give more information to the medic (if the target is low on health, on fire, etc.)

 

Added an achievement tracker that will allow people to choose specific achievements that they are trying to get

 

There is now a custom icon for death messages when the player was killed from a critical hit

 

Added a new particle effect for when a player enters the water

 

Added smoke to the feet of a rocket jumping soldier

 

Players will now have some particles swirling around them so other players can see when they are overhealed

 

 

...pluss en haug med bugs. Nå kan man se usynlige Spies hvis en Medic har gitt dem over 100% HP, for eksempel. De fikser det vel snart, får vi håpe. Ellers er det moro med Engineer-oppdateringene - mer å gjøre som Engineer er alltid bra. :D

Lenke til kommentar
Lite noob spørsmål, men men... hvor lagres skjermbildene man kan ta med F5?

C/E?:\Program Files\Steam\steamapps\macisum\team fortress 2\tf\screenshots

 

Filene er .TGA som i utganspunktet ikke kan vises i windows. Jeg googlet "free tga viewer", fant et nyttig program for å vise filene - men kunna absolutt vært et bedre grensesnitt....

Veit.

Skriv dette i console:

 

bind "f5" .jpeg

 

 

btw gaarulf, nå må jeg forlove meg med deg :love:

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

En slik tråd har jeg lett etter :)

 

Jeg spiller som oftest Sniper eller Medic og er generelt Jack of All Trades, men er best som Sniper og Medic, som sagt.

 

Yndlingskart blir vel Dustbowl, Badlands og payloads som Badwater og Goldrush. Spiller egentlig det meste.

 

Jeg har bare spilt Public, men må få si at jeg er ganske god (i Public):p Jeg henger som oftest på GTFO eller NO HEROES sine servere.

 

Jeg heter 3moel på Steam og kaller meg pew pew [NOR]. Det er bare å legge meg til, jeg trenger folk å spille med!

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Synes at engineer nesten fikk en hel update for seg selv nå. Var faktisk gøy å spille engi for ett øyeblikk.. Og spy ble jo uberbuffa da, så nå mangler de bare backstabs med vanlig fart som standar. Ikke noe problem å fake faststabs, men er enklere å ikke måtte snu til sida :D

 

Demo ble da ikke så mye nerfa da. En soldiers rakett klarer ikke å sprenge stickyene, så om en demo trapper midten på badlands, så får det andre laget fremdeles 10-20 sekunder før medic og sollys kommer fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...