Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vi sikkert alle vet så kan spy lade opp sin cloak med Ammo bokser men det så er løye da er.

Du finner en Enemy engineer, cloaker og så hopper du oppå Dispenseren også kan du sitte der for evigt siden du får ladet opp cloak samtidingt som du bruker.

 

(ikke som om det er noen vits da)

 

det er en god taktikk og gjøre viss du har lite cloak igjen og det er bare en enemy dispenser tilstede så går du bare bort til den (cloake eller ikke) også lader den opp fult igjen :p

det er det jeg gjør i vertfall xD

eller så sitter du oppå dispenseren og venter til noen andre kommer for å heale seg og når de ser vekk så uncloak og stab xD (eid) kaller jeg det :p'

 

EDIT: ikke spør hvordan jeg fant det ut, det skjedde med et uhell... (men det var ikke et uhell alikevel for meg xD)

Endret av Tazic
Lenke til kommentar
Det er neppe noe særlig enklere å være spy nå enn det var før, selv om det utvilsomt var en minimal buff. Men alle vet at ekte spies uansett ikke trenger å disguise, cloake eller bruke kniven. Revolveren eier alt og alle ;)

Huff, revolveren er jo helt forferdlig å bruke:P

Sikker på at du har prøvd den skikkelig, da?

 

Den er et av veldig få våpen som gjør ca. samme skade uansett hvor langt unna du er, og den gjør ikke akkurat lite skade heller. Får du en crit kan du drepe med to eller tre skudd. Du kan ikke spille Spy skikkelig hvis du bare skal bruke kniven. >:O

 

Nye oppdateringer i dag, forresten. Fikser så godt som alle buggene med den forrige oppdateringen.

Endret av MisterMuffinMan
Lenke til kommentar

Synes nesten det ble litt vel stor fordel for spy jeg...

Man kan jo nesten gå fra rødt spawn til blått på badwater mens man er usynlig.

 

Lurer forresten om motstanderne kan se når en usynlig spy plukker våpen/ammo? Blir det røyk eller noe slikt, eller er det eneste de ser at gjenstandene forsvinner?

 

Revolveren er forresten veldig bra.

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar
Det er neppe noe særlig enklere å være spy nå enn det var før, selv om det utvilsomt var en minimal buff. Men alle vet at ekte spies uansett ikke trenger å disguise, cloake eller bruke kniven. Revolveren eier alt og alle ;)

Huff, revolveren er jo helt forferdlig å bruke:P

Sikker på at du har prøvd den skikkelig, da?

 

Den er et av veldig få våpen som gjør ca. samme skade uansett hvor langt unna du er, og den gjør ikke akkurat lite skade heller. Får du en crit kan du drepe med to eller tre skudd. Du kan ikke spille Spy skikkelig hvis du bare skal bruke kniven. >:O

 

Nye oppdateringer i dag, forresten. Fikser så godt som alle buggene med den forrige oppdateringen.

Skal sies at jeg ikke spiller spy så mye :p

Lenke til kommentar
Synes nesten det ble litt vel stor fordel for spy jeg...

Man kan jo nesten gå fra rødt spawn til blått på badwater mens man er usynlig.

 

Lurer forresten om motstanderne kan se når en usynlig spy plukker våpen/ammo? Blir det røyk eller noe slikt, eller er det eneste de ser at gjenstandene forsvinner?

 

Revolveren er forresten veldig bra.

De hører og ser at ammopakken forsvinner da. :)

Lenke til kommentar

Tja jeg spiller mest demoman og scout. Var med i QA for noen måneder sided :) vi hadde det ganske greit! Jeg ble lei og tok en laang pause :p når jeg kom til bake så var QA lagt ned. Føler nå at folka som var i QA har fått utrolige skills nå :p hadde klanen blitt sotte sammen i gjenn hadde det blitt pure pwnage.. Jaja jeg kaller meg Loffa på tf2 og mitt brukernavn er xelag :) WANNA FIGHT WANKER ! O_O

Lenke til kommentar
Tja jeg spiller mest demoman og scout. Var med i QA for noen måneder sided :) vi hadde det ganske greit! Jeg ble lei og tok en laang pause :p når jeg kom til bake så var QA lagt ned. Føler nå at folka som var i QA har fått utrolige skills nå :p hadde klanen blitt sotte sammen i gjenn hadde det blitt pure pwnage.. Jaja jeg kaller meg Loffa på tf2 og mitt brukernavn er xelag :) WANNA FIGHT WANKER ! O_O

skjer ikke, alle har gått til sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...