Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stuff this score! I only go by Norwegian sites.... ;)

 

Nah seriously, it's so cool to see my faith and patience vindicated in the form of such a superb title like Killzone 2.

 

Fra n4g om anmeldelsen fra NZGamer. Vi blir visst ikke glemt så lett. :p

 

Jupp, den anmeldelsen der kommer nok til å bli husket i KZ2 miljøet i lang tid fremover som en myte. Jentoftsen burde være stolt over å ha oppnådd det, om ikke annet. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Har lett hevet meg etter den mest uformelerte anmeldelsen Killzone 2 fra gamer.no over meg, stoler mer på gamepro, ign, Gamereactor... Jeg har sagt viss spillet fikk 6/10 i snitt etter 15 anmeldelser så hadde jeg fortsatt kjøpt det, men det er ikke slik

 

Ser hos metacritics etter 15 anmeldelser en snittet på 95/100 :D

Sykt høyt!!

 

Og jeg har holdt meg unna veldig mye trailers, ser ut som jeg fortsette med det!! :p

Bare 24 dager så har jeg spillet!!

Lenke til kommentar
Ser hos metacritics etter 15 anmeldelser en snittet p? 95/100

Les hva jeg sa om Metacritic. Dere m? slutte ? stole p? de greiene der.

Så jeg ikke kan stole på gamerankings.com som tar for seg anmeldelsen og samler den et sted for å vise hva som for høyt og lavt da? kan jeg vel ikke stole på ign.com, gamepro eller gamereactor fordi noen av sidene blir vist på metacritics eller gamerankings.com? Dem side ne gjør det lettere ? finne frem anmeldelser og lese dem hver for seg. Til nå har jeg lest det samme, Killzone 2 er over et bra spill og kan kalles et digitalt mesterverk :D

 

Det jeg hvertfall ikke jeg stoler på er brukerene, dem bare beskytter og snakker stygt til motparten. Og jeg har blitt lurt for eks det med pckjøp, så den fellen går jeg ikke igjen på..

 

Derfor synes jeg anmeldere har mer rett en brukerene

 

Hvorfor skal jeg ikke stole på ign? jeg har stolt på dem siden 2002!! Hatt alltid rett hva jeg kommer til angående toppspill... :D

 

En fjott ødelegger ikke min glede over Killzone 2 som jeg vet jeg garantert får!! :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at enkelte mener at KillZone 2 er helt episk, mens andre mener det er "just another FPS"? Må jo ha mye med oppsett å gjøre vel? En rågod TV og bra lydanlegg må jo høyne opplevelsen tre tusen hakk? Skulle nesten tro at Gamer.no's anmelder spilte på en gammel CRT-TV og med dårlige pc-høyttalere som oppsett! :)

 

Blir som å se Batman Dark Knight på en PC med DivX

Lenke til kommentar

VG har anmeld Killzone 2:

Pen grafikk, vakre miljøer, episk musikk, en god historie og et variert og effektivt våpenarsenal er viktige i et skytespill.

 

Men uten en interessant fiende betyr alt dette fint lite. Heltene kan faktisk være generiske machokjekkaser, deres verdi måles av utfordringene de kjemper seg gjennom.

 

Mange spill snubler her, det er lite som er like kjedelig som å kjempe seg gjennom et spill uten at man egentlig bryr seg om hvem man kjemper mot. Men det er særlig her «Killzone 2» skinner. Helghast-styrkene er nemlig en formidabel og minneverdig fiende.

 

Resten kan leses her: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=546712

Lenke til kommentar
Syns VG anmeldelsen var litt kort.. Men men, han trakk i hvertfall frem positive sider ved spillet!

 

Enig, den var kort - men god og presis. Han begrunnet også hvorfor spillet fikk en femmer. Rune er flink :)

 

Ja, jeg mente det ikke som noe stort negativt punkt egentlig. Fikk bare lyst til å lese mer, for den var utfyldene og god lesning! Andre burde kanskje også lære litt tenker jeg... Han sier også at han ville anbefalt spillet til folk som like skytespill. Noe slikt fikk vi heller ikke høre fra enkelte andre kanter, og trenger vel ikke presisere noe ytterligere...

 

=D men hvem bryr seg i lengden. Ikke jeg, da jeg ikke planlegger å besøke den nye siden, men kun er her for å godte meg over fadesen som har gjort siden til kanskje norges minst troverdige anmeldere med elendig journalistikk (i dette tilfellet). Og andre norske anmeldelser (som Rune sin) er bare med på å understreke dette ytterligere.

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
Rune er en ganske habil anmelder, på tross av at han har bommet stygt et par ganger, spesielt med Jak 2 og Jak 3 som begge fikk terningkast 4, selvom snittet er mye høyere og personlig mener jeg begge spillene fortjente full pott på terningskalaen.

Eeeeeh, Jak 2 og 3 er ingenting i forhold til The Precursor Legacy.

Lenke til kommentar

Kanskje han klarte å se et dårlig forsøk på å gjøre noe annerledes ved å la Jak bli sint emo. Jak & Daxter: Precursor Legacy var klasse, Jak 2 og Jak 3 var ganske bra og holder til 4/5 av 6. Uansett hva, så er Naughty Dog helt utrolig gode game developers, gleder meg sykt til Uncharted 2: Among Thieves.

 

Tilbake til Killzone: VG's anmeldelse var bra, Dagbladet har nå kommet med sin som ligner VG sin.

 

Intens skytefest i "Killzone 2"

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...