Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg er Jak 1 en grei Mario-klone, mens Jak 2 og Jak 3 var virkelig klasse over. Mye bedre story og mer voksent, men ikke for voksent.

Er så morsomt at folk skriker mario hver gang det kommer et spill hvor man skal samle opp ting.

 

Når fikk Nintendo copyright på et slikt prinsipp?

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Tror det er noe i det folk sier at dette bare er nok et vanlig FPS med pen grafikk. Tror folk kommer til å glemme spillet ganske fort iløpet av neste år.

 

Kommer jo stadig noe nytt, så det er jo ikke utenkelig. I løpet av neste år har vi jo God of War III og GT5... da blir ALT annet glemt. ;)

 

Killzone 2 blir nok populært online i en god stund fremover uannsett.

Lenke til kommentar
Ja, men det spørs litt om det kommer nok nye brett til å holde onlinedelen morsom. Det vil nok aldri dø ut, men skytespill som gjør det best på nettet har nok et mye mer variart brettdesign enn Killzone. Er grenser for hvor lenge sånt postapokalyptiske ruiner er morsomme.

 

Jo, det er sant. Kommer nok en del brett etterhvert basert på konflikter andre steder på Helghastplaneten muligens. Utviklere har jo alltids noe liggende som ikke ble tatt med i selve spillet. DLC er ikke utenkelig down the line.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Dæven! Leste det på n4g nå.

 

Vil egentlig være jomfru til selve spillet kommer, men klarer man det? :dontgetit:

Demoen er jo første brettet i spillet, så det blir ikke noen forvirring eller spilers i forhold til å bare begynne rett på spillet etterpå :)

 

Poenget er at jeg ikke vil la den "WoW"-følelsen få tid til å fordøyes fra tiden jeg prøver demoen til jeg har spillet i min PS3. Her skal dører låses, gardiner trekkes for, og mobiler slås av i god tro om at jeg får en spillopplevelse jeg sent vil glemme. :) Det er jeg sikker på, uavhengig av hva noen har å si om saken.

Selv om "teaserene" dine gjennom denne tråden ikke akkurat har hjulpet på ventetiden. :p

Lenke til kommentar
Dæven! Leste det på n4g nå.

 

Vil egentlig være jomfru til selve spillet kommer, men klarer man det? :dontgetit:

Demoen er jo første brettet i spillet, så det blir ikke noen forvirring eller spilers i forhold til å bare begynne rett på spillet etterpå :)

 

Poenget er at jeg ikke vil la den "WoW"-følelsen få tid til å fordøyes fra tiden jeg prøver demoen til jeg har spillet i min PS3. Her skal dører låses, gardiner trekkes for, og mobiler slås av i god tro om at jeg får en spillopplevelse jeg sent vil glemme. :) Det er jeg sikker på, uavhengig av hva noen har å si om saken.

Selv om "teaserene" dine gjennom denne tråden ikke akkurat har hjulpet på ventetiden. :p

Hihi :D

 

Starta på spillet for andre gang jeg nå, og denne gangen med skikkelig anlegg kobla til via PS3 sin optiske inngang :) Funker fettt

Lenke til kommentar
For meg er Jak 1 en grei Mario-klone, mens Jak 2 og Jak 3 var virkelig klasse over. Mye bedre story og mer voksent, men ikke for voksent.

Er så morsomt at folk skriker mario hver gang det kommer et spill hvor man skal samle opp ting.

 

Når fikk Nintendo copyright på et slikt prinsipp?

Omtrent aldri, men det er jo bare en talemåte. Dessuten greier naturligvis Jak&Daxter: TPL å stå på egne bein som et bedre spill enn Mario 64, og da er det ikke grafikk jeg mener.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...