Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cons:

- no co-op

Lurer fælt på hvorfor de skal trekke ned et spill pga det ikke har co-op. Er det ikke meningen at vi skal oppleve det hele alene gjennom et enkel soldat sine øyner? Skjønner at Gears of Wars har co-op pga buttbuddyen som alltid følger etter, men er det sånn i Killzone 2 at du alltid har en eller flere med deg som har vært der fra begynnelsen?

Lenke til kommentar

Herligt jeg har både HDTV og hjemmekino :)

Så dette blir kanon

 

Og en fra gametrailers har lagt ut anmeldelse fra GamePro men ikke lastet opp scans for det er ulovligt å vise, fordi han får bladet mye tidligere en andre siden han er abonnere bladet og får bladet noen uker før den offisielle dagen når alle mann kan få fatt i bladet, men kan referrere noen sitater:

 

Score: 5/5

 

Pros: Fantastic single-player campaign; even better multiplayer; amazing graphics

Cons: Frame rate issues when loading new areas; ugly menus; weapon aiming system can be frustrating

 

"A PS3 shooter good enough to turn Master Chief green with envy."

 

"...already reeks of shooter of the year."

 

"...face-meltingly intense campaign and robust multiplayer..."

 

"...lives up to the hype and is a must-play FPS for fans."

 

Wow for noen store minuser :p synes siktinga var bra jeg, men så er jeg pro da :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Siden Killzone 2 har en slik grafisk overlegenhet er det ikke morro å sitte med en standard-TV på rommet :\

 

HD-TVen er i feil rom! :p

 

Samme her!

Men må vente med HD-TV til etter sommeren :ermm:

 

Sliter desverre med samme problem som dere... :thumbdown:

 

Gruer meg til å spille det på min 40" Samsung M87, det blir nok kjipt :mrgreen:

 

 

Herligt jeg har både HDTV og hjemmekino :)

Så dette blir kanon

 

Og en fra gametrailers har lagt ut anmeldelse fra GamePro men ikke lastet opp scans for det er ulovligt å vise, fordi han får bladet mye tidligere en andre siden han er abonnere bladet og får bladet noen uker før den offisielle dagen når alle mann kan få fatt i bladet, men kan referrere noen sitater:

 

Score: 5/5

 

Pros: Fantastic single-player campaign; even better multiplayer; amazing graphics

Cons: Frame rate issues when loading new areas; ugly menus; weapon aiming system can be frustrating

 

"A PS3 shooter good enough to turn Master Chief green with envy."

 

"...already reeks of shooter of the year."

 

"...face-meltingly intense campaign and robust multiplayer..."

 

"...lives up to the hype and is a must-play FPS for fans."

 

Wow for noen store minuser :p synes siktinga var bra jeg, men så er jeg pro da :p

 

Ahh, jeg har en god følelse om dette spillet, føler at endelig kommer det et skikkelig "blockbuster" spill som er PS3 eksklusivt. (Jaja, MGS4 var vel kanskje det og, men jeg føler at KZ2 kan overgå det for min del...)

Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall helt 100% up in the sky after this game :D

Nå på søndag er det 1 måned til så har jeg spillet!!

 

Til og med er det bots i spillet som du kan bruke i offline game eller onlinegame, dette med boter har jeg brukt mest i gears OF War 2, så det blir garantert brukt mye i Killzone 2 og, dem sier AIen der er bunnsolid og kan gi deg en match ;)

 

Jeg har og sagt til meg selv, skal få 3000 innlegg her på forumet før Killzone 2 :)

Og masse spillmål som jeg har satt, noen har jeg klart men har mye igjen :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

http://v4vg.com/category/features/

 

 

"I’ll try and keep this short because my fingers are not in tandem with my brain at the moment, after spending xx number of hours playing the review code of Killzone 2, I cannot help but say it was one of the most exhilarating experiences in my gaming lifetime."

 

Fy søren mangen går helt bananas med Killzone 2, faen jeg sliter siden jeg tenker ikke på noe annet en netopp Killzone 2 :love::dribble:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...