Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål:

 

På infomation board, i XLB står det: "Kom og test Killzone 2 på kinoene 3 uker før lansering. "

 

Hva er dette for noe da gutter?

 

:)

Hva er XLB?

 

 

En liten feil der ja. Skulle selvfølgelig vært XMB :)

 

Har et spørsmål:

 

På infomation board, i XLB står det: "Kom og test Killzone 2 på kinoene 3 uker før lansering. "

 

Hva er dette for noe da gutter?

 

:)

Hva er XLB?

 

Han mener nok XMB (Cross Media Bar, PS'en sin meny) :)

 

 

Takk for rettelsen! :)

 

Men er det noen som vet hva det nevnte betyr? Får vi teste Killzone 2 på kinoen da eller? :wow:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Hele 3 uker før release kan du teste Killzone 2 på kino-lerretet!

 

Nå får DU sjansen til å teste Killzone 2 til PlayStation3 før alle andre! Vi tilbyr deg denne unike muligheten til å forhåndsteste dette svært etterlengtede spillet – på stort kino-lerret med superfett bilde og superfet lyd!

Dette blir en spillopplevelse utenom det vanlige, som du bare ikke kan gå glipp av. Med sin grafiske overlegenhet, fantastiske stemning og engasjerenede historie, så vil Killzone 2 virkelig slå deg i bakken.

 

Her blir det full krig i kinosalens mørke – en intens spillopplevelse!

 

Det blir servering av brus og snacks, mulighet for forhåndsbestilling av spillet og du kan vinne fine premier!

 

Du treffer oss her:

 

Bergen: Magnus Barfot, Magnus Barfotsgate 12 - torsdag 5.februar kl 17.00–20.00

Trondheim: Prinsen Kino, Prinsens gate 2B - fredag 6.februar kl 17.00-20.00

Oslo: Ringen Kino, Sannergata 6D – lørdag 7.februar kl 11.30–14.30

 

Meld deg på det respektive arrangement ved å sende sms:

 

Killzone Bergen + navn til 2025

Killzone Trondheim + navn til 2025

Killzone Oslo + navn til 2025

 

OBS! Begrensede plasser og 18 års aldersgrense på arrangementet!

 

Velkommen!

Hilsen oss i PlayStation

 

KILDE

 

Ja, til dere som er over 18 ser det ut til at dere får teste/se på killzone 2 litt før oss andre. Dette høres ut som noe for deg Toman ;)

Lenke til kommentar
Killzone 2 :love:

 

Jepp, du er nok forelsket. Skryter hemningsløst og blir fornærmet når noen er kritisk. Søtt.

Seff er jeg det, når dem kan klage på en beta eeeeeeennnn beta likksom :wow:

Er nok fordi det er ikke noe 360 stempel på spillet :p

 

Niks: faen det ikke var noe i Stavanger, da hadde jeg jammen reist!! Er litt for langt å reise da :p og har ingen plass å overnatte, kan jo prøve siden jeg har besteforeldre i Oslo :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Når jeg ser tilbake på det her så må jeg si at første gang jeg hørte om KZ2, så tenkte jeg ikke noe særlig over det.

 

Så kom denne tråden, da hvor jeg så Toman som var så heidundranes forelsket i spillet, etter å ha testet betaen. Jaja, tenkte jeg. Et par dager gikk og jeg begynte å stille spørsmål og følge med i tråden. Sakte men sikkert har jeg blitt totalt avhengig, og jeg propper i meg alt mulig lesestoff om spillet. Sjekker denne tråden et par ganger daglig, kun for og se om det er noe spennende nytt.

 

Meningen med denne posten er egentlig kort og klar:

 

Takk til Toman85 som åpnet øynene mine for dette spillet! :)

 

 

For ikke og dobbeltposte benytter jeg dette innlegget for og høre om noen vet hvordan klan-funkjsonene i spillet fungerer. Er det lett og ordne klan-kamper og joine en klan? :)

Lenke til kommentar
Når jeg ser tilbake på det her så må jeg si at første gang jeg hørte om KZ2, så tenkte jeg ikke noe særlig over det.

 

Så kom denne tråden, da hvor jeg så Toman som var så heidundranes forelsket i spillet, etter å ha testet betaen. Jaja, tenkte jeg. Et par dager gikk og jeg begynte å stille spørsmål og følge med i tråden. Sakte men sikkert har jeg blitt totalt avhengig, og jeg propper i meg alt mulig lesestoff om spillet. Sjekker denne tråden et par ganger daglig, kun for og se om det er noe spennende nytt.

 

Meningen med denne posten er egentlig kort og klar:

 

Takk til Toman85 som åpnet øynene mine for dette spillet! :)

 

 

For ikke og dobbeltposte benytter jeg dette innlegget for og høre om noen vet hvordan klan-funkjsonene i spillet fungerer. Er det lett og ordne klan-kamper og joine en klan? :)

 

Takk!! :blush::innocent:

Ja er noe lignende ala Resistance 2, du får invite av nesten hvem som helst som spør deg om å join en klan, eller så kan du med noen enkle grep lage en selv. Ser ut som GG fokuserer veldig mye lagspill og du må ha ferdigheter for å spille spillet, og det er stort pluss i mine øyner :)

 

Og når spillet er lansert så kommer den offisielle siden til Killzone 2 online, så der kan og du ordne matcher med klaner osv!! Etter det jeg har erfart og lest rundt omkring, men kan forhøre meg mer om dette med klaner ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...