Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om Killzone 2 Steelbook Edition dukker opp i Norge? :hmm:

 

Sendte mail til absoluttspill, så får vi høre om de tror det er noen sjangse for det. Skal legge ut svaret når jeg mottar det.

Er forresten visstnok ingenting ekstra i Steelbook utgaven enn i den vanlige utgaven, men boksen er av tinn.

Hadde absoluttspill visst om det, så hadde nok utgiveren visst om det også..

Og jeg får for det meste kontinuerlig oppdateringer fra nordisk film, og jeg har ikke hørt noe om det.

 

Killzone 2-bundelen er heller ikke bekreftet i Norge.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Spurte idag om hva som var spesielt med den versjonen man får med på forhåndsbestillingen. Ingen visste det, men sjekket utsalgsprisen og spesialversjonen ville bli 50,- dyrere. Så tror ikke det er noe stort vi kan vente oss. De i kassa sa kanskje nøkkelring, kart eller noe sånt snacks.

 

Men håper på steelbook =)

Lenke til kommentar
Mente som innhold i steelbook`en :p

 

Men mye av gleden er jo å lvl`e seg opp i rank of gjøre seg fortjent til nye våpen osv.

 

 

Nettopp. Når man starter e alt nytt og forvirrende, så då passer det ikke å bli tildelt noen av de beste våpenene. Bedre når man har spilt lenge og stresser med å få tak i de diggeste våpenene :)

Lenke til kommentar

Bare 29 dager igjen så har jeg spillet jeg ser mest fram til i 2009!!

Jeg klarer ikke en dag når jeg er på pcen å lese noe om Killzone 2, det kan jeg bare gi opp rett og slett fordi når man er forelsket så blir det ikke lett å gi slipp på noe så bra som Killzone 2. Hadde betaen enda vært åpen hadde spilt den minst 70 timer til! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...