Gå til innhold

[Løst]Voldsom økning antall brukere/gjester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde faktisk det ville bli omvendt, færre lesere i forumtråder fordi ingen gikk inn i selve forumtrådene for å lese. Men siden jeg ser at de benytter seg av en Iframe-løsning, er det vel ganske naturlig at alle lesere av en artikkel vil logges som lesere av forumet.

Lenke til kommentar
Det er litt spekulativt? Leser man en artikkel, leser man jo egentlig ikke på forumet. Selvom man i realiteten gjør det nå.
Man kan vel faktisk sies å lese forumet om man velger å scrolle ned til kommentarene under artikkelen.

 

Men ja; noe korrekt bilde på hvor mange som faktisk leser kommentarene til forumartikkelen får en jo ikke.

Lenke til kommentar

Det stemmer at det er det nye artikkelsystemet som er "synderen". Vi valgte å implementere den metoden som var mest effektiv tidsmessig og for brukerene for å enkelt kunne kommentere artikler.

 

Dermed henter vi inn diskusjonen direkte fra forumet.

 

Og nei, målet er ikke å fake tall, heller å gjøre det lettere å kommentere artikler. :)

Lenke til kommentar

Nå var ikek det så veldig vanskelig før heller.

Man trykte på delta i diskusjonen eller hva det enn sto, også var det å skrive. En helt grei løsning etter min mening.

Om folk ikke har noe viktigere å legge til, enn at de skipper det pga 2 museklikk, er jeg ganske sikker på at vi kan klare oss foruten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Enig med sistnevnte, må jeg si. Dere kan for øvrig si hva dere vil, dette virker VELDIG spekulativt, for å få annonsepenger...

 

Det gav ikkje meining eingong, sida det er annonsar både på forumet og på artikkelsidene. Om visningane blir gjort på diskujson.no/index.php eller på hardware.no/artikkelting.php har vel fint lite å bety. Det er jo ikkje heile forumet som blir henta inn, kun sjølve postane.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...