Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager at dette ble utydelig. Kilden var Logitechs presseside, og der var ikke nevnt noe om programvare. Jeg har sjekket opp nærmere nå, og spesifisert hva vi spør etter. Satser på at de som visste svaret den ene eller andre veien, valgte å vente med å svare til vi kom med en oppklaring :-)

Så.. Det betyr at jeg ikke kan svare en gang til? Jeg svarte nemlig alternativet med programvare :)

 

Kan virke som om at jeg må smøre meg med mer tålmodighet neste gang.

Lenke til kommentar
Det siste spørsmålet var svakt, det er nemlig 2 svar som er riktige.

 

Det ene svaret er riktig når musen er "out of the box". :!:

Beklager at dette ble utydelig. Kilden var Logitechs presseside, og der var ikke nevnt noe om programvare. Jeg har sjekket opp nærmere nå, og spesifisert hva vi spør etter. Satser på at de som visste svaret den ene eller andre veien, valgte å vente med å svare til vi kom med en oppklaring :-)

 

man trenger vell bare å skrive inn fornavnet right?

Vi ønsker at du skriver fullt navn.

ok takk :)

Lenke til kommentar
Så.. Det betyr at jeg ikke kan svare en gang til? Jeg svarte nemlig alternativet med programvare :)

 

Kan virke som om at jeg må smøre meg med mer tålmodighet neste gang.

 

Jeg svarte og alternativet med programvare, 90% av folket kjører jo Windows, og det er stor sannsynlighet at de vil installere ekstra programvare med den nye musen sin.. :(

 

Lønner seg ikke alltid å være tidlig ute..

Lenke til kommentar
Så.. Det betyr at jeg ikke kan svare en gang til? Jeg svarte nemlig alternativet med programvare :)

 

Kan virke som om at jeg må smøre meg med mer tålmodighet neste gang.

 

Jeg svarte og alternativet med programvare, 90% av folket kjører jo Windows, og det er stor sannsynlighet at de vil installere ekstra programvare med den nye musen sin.. :(

 

Jeg kjenner mange som har windows (xp og vista) og ingen av dem bruker programvaren til sin MX518. 

Lenke til kommentar
Haha, dette begynner å bli latterlig.

Sendte ikke inn svar til 9800gx2 (hw.no luke 2) pga. at jeg hadde kortet fra før-

Hørt om SLI før...? :roll:

 

 

Eller var det kanskje 9800gx2 som ikke støtta det? :hmm:

Edit: Jeg som roter. 9800gx2 støtter så klart SLI

Jo, men når jeg ikke har hk som støtter SLI, og hvorfor skal jeg gidde å ta noe jeg har fra før, bare for å øke ytelsen ca 30% når noen andre heller kan få seg et skjermkort?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...