Bruker-146784 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg lurte bare på om en human mage er bra?Skal joine Stormscale med en human mage?
Valkyria Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) human mage er bra, men gnome mage er nok det beste. om du lurer på om mage er en god class, er den forøvrig det også liker forøvrig ikke casters. paladins is teh shit! Endret 2. desember 2008 av Valkyria
Bruker-146784 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 human mage er bra, men gnome mage er nok det beste.om du lurer på om mage er en god class, er den forøvrig det også liker forøvrig ikke casters. paladins is teh shit! Hvorfor er gnome mage best?
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 lawl alle vett at dreanei mage er imba,, Men for og snakke litt seriøst, det spørs egentlig hva du liker og spille. Jeg vil aldri si at noen er best for alle har forskjelige roller, men atm er Dks imba
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Det er stadig forandringer, så å spørre om hva som er "best" er ganske nytteløst. Alt i alt er det opp til deg selv og hva du liker. Kan ikke gå rundt og la andre ta avgjørelser for deg hele tiden.
Leoron Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 gnomes er best fordi det gir horde noe å flire av
Foxboron Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg lurte bare på om en human mage er bra?Skal joine Stormscale med en human mage? jeg tar det bare kjapt: liker du og holde deg unna mobs, angripe med dikstangse spell's osv. lite HP og må holde deg med Cloth. da er mage noe for deg
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Gnome mage er bra fordi man får mer intellect av å være gnome.
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Mage slayer skikkelig. Cast en frostbolt så en polymorph, så caster de coutnerspell så wander du, så vinner du. ok
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ikke akkurat sånn det fungerer. Og hvorfor skal mange caste en poly etter å ha dmg'a? makes no sense, med mindre du må komme deg unna på en spesiell måte.
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ironiet i det innlegget var så åpenbar at selv en amøbe ikke kan unngå å se det.
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Vel ironi funker dårlig over nett, er mange noober, så skulle ikke forundre meg at noen faktisk trodde det var en god slagplan
bögfisk Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 At ironi funer fårlig over nett er bare bull, det er bare du som er treg
John Keats Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Human Mage vinner vel helt klart, racialsa dems er mye bedre en Escape Artist og mer mana er for Mage.
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 At ironi funer fårlig over nett er bare bull, det er bare du som er treg Okey, vist du sier det så
Ajaco Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ikke akkurat sånn det fungerer. Og hvorfor skal mange caste en poly etter å ha dmg'a? makes no sense, med mindre du må komme deg unna på en spesiell måte. Jeg henviste til en annen tråd som var postet her på forumet. Husker ikke navnet, så kan ikke linke til den, desverre. Endret 3. desember 2008 av Ajaco
Whiteshit Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Har en dranei mage sjøl (og ja, eg vil heller ha en human men men). Funker fett det. Skader godt i instance sjøl med frostlevlespec. Ville gått human og ikkje gnomes. Har en følelse av at gnomes blir meir ganka ^^
Alpakasso Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ikke akkurat sånn det fungerer. Og hvorfor skal mange caste en poly etter å ha dmg'a? makes no sense, med mindre du må komme deg unna på en spesiell måte. Jeg henviste til en annen tråd som var postet her på forumet. Husker ikke navnet, så kan ikke linke til den, desverre. Var nok bear^ det. Tre CCer og en pyroblast. Yay.
Ajaco Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Nei ikke den Jeg tror det var den slaye tråden hvor en kar spurte om en specc som slayet sykt els
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå