Gå til innhold

Problemer med punkbuster


Anbefalte innlegg

Prøver å spille COD4 men av en eller annen grunn klikker spillet etter 6 sek. Først stod det at jeg var kicka pga punkbuster, så jeg googla litt rundt å lasta ned noen oppdateringer og prøvde igjen. Men det som skjer nå er at hele pc'n tilter ettter 6 sek og trenger ca 2min på å komme seg tilbake i windows. Noen som har peiling?

Endret av Anthila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme svar som alltid, det er jo mange eksisterende om problemer med punkbuster... uansett spill er det samme løsning. Last ned de 3(?) nyeste filene for PB til CoD4 på PB sin hjemmeside. Alle 3 skal i "pb"-mappen. Hjelper det ikke laster du ned et program som heter pbsetup og legger inn CoD4 i listen, så leiter du etter oppdateringer gjennom programmet.

 

Har du fortsatt problemer med spillet er det antageligvis ikke PB-relatert. Krasjer også PC'en hvis du starter spillet i single player?

Lenke til kommentar
Det er en del antivirusløsninger som lager problemer med PB (personlig erfaring på området, til og med. Kan det være tilfelle hos deg også?

Det stemmer, sjekk også om det kan være firewall som stopper kommunikasjonen med PB. Windows sin firewall kommer bare med et popup-vindu der du kan velge å blokkere eller å tillate, men hvis du har et tredjeparts firewallprogram må du sikkert gjøre dette manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...