Gå til innhold

Barnespill til Xbox360


lenny25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kung fu panda, Lego spillene, Spyro down of the dragon, Crash of the titans, Crash mind over mutant, Sonic Unleashed, Madagascar 2, Kameo, Asterix at the olympics, Ratattouille, Wall-e, Space chimps og sikkert fler jeg ikke husker. Tror kanskje det første Crash spillet, crash of the titans er det greieste og billigste.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kung fu panda, Lego spillene, Spyro down of the dragon, Crash of the titans, Crash mind over mutant, Sonic Unleashed, Madagascar 2, Kameo, Asterix at the olympics, Ratattouille, Wall-e, Space chimps og sikkert fler jeg ikke husker. Tror kanskje det første Crash spillet, crash of the titans er det greieste og billigste.

Du sa omtrent alle jeg hadde i hodet..

 

Viva pinata er flott:)

Lenke til kommentar
Jeg søkte opp Kameo og denne tråden dukket opp. Siden dette var et lanseringsspill for 360, holder det fremdeles mål den dag i dag? Er det et spill en voksen også kan ha glede av mao?

 

Absolutt. Det er nok litt for vanskelig for de aller yngste alene også. Veldig bra spill og fremdeles blant de spillene som ser best ut på 360.

Lenke til kommentar
Jeg søkte opp Kameo og denne tråden dukket opp. Siden dette var et lanseringsspill for 360, holder det fremdeles mål den dag i dag? Er det et spill en voksen også kan ha glede av mao?

 

Absolutt. Det er nok litt for vanskelig for de aller yngste alene også. Veldig bra spill og fremdeles blant de spillene som ser best ut på 360.

 

Som en nevnte som svar til mitt innlegg. Jo, et gammelt spill kan likevel være et godt spill, det var ikke det jeg tenkte på. Jeg bare lurte på om spillet holdt mål den dag i dag, da noen spill utdateres rett og slett fordi der finnes bedre alternativer.

 

Jeg så det i brukthylla på Gamestop til en drøy hundrings, så da regner jeg med at det er vel anvendte penger.. Hadde vært greit med et allright platform/adventure til min bedre halvdel óg.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Viva Pinata er ikke egnet for barn, spesielt ikke de på 4 år.

Til tross for hvordan det ser ut er det ganske så avansert.

 

Og den nye versjonen...

 

Trouble in paradise...

 

Selv kjæresten min på 27 som har eid den forrige tittelen endte ofte opp med halve pinatabestanden UTRYDDET av professor pester -- og/eller med HELE hagen FYLT av hurtigspredende ugress.

 

Jeg finner spillet irriterende. Begge to.

Det finnes ingen ingame hjelp eller hint.

Man mister premiepinata etter premiepinata uten å få det minste hint om hvorfor akkurat DEN pinataen blir angrepet, eller hvordan man kan beskytte pinataene mot Pester.

Man ser pinataer som man kun får dersom man finner ut hvordan man lager ting med andre ting som ikke er tilgjengelige før etter to dager med mer spilling

 

Det er som å spille the Sims med en motspiller som kjøper/bygger basseng i stuen, selger tingene dine og lager dødsbranner.

Til tider opplevde jeg ikke ett minutts pause -- og når uteliggeren kom... så var det gått for langt.

Spillet er et micromanagement-helvete, og jeg tror man bør være 12+ for å klare spillene.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...