Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: World at War (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe galt med motoren tror jeg. må sette alt på low for å kjøre uten større lag mens jeg cod4 går fint på med innstillinger. og om jeg ser mot bakken eller himmeln går alt dobbelt så fort som det skal mens jeg ser rett fram mot fiender osv så går alt i halvparten av hastigheten den skal. wtf :p

Lenke til kommentar
Introen og konklusjonen i artikkelen skal backe opp hovedinnholdet i artikkelen. At inngressen er såpass negativ reflekterer ikke en så høy score.

 

Dette viser til uinspirert og rett og slett dårlig journalistikk.

 

Nå er jo også poengsystemet ganske på hodet, så en score på 7/10 er nesten litt lite hvis du skal sammenligne med andre spill. Jeg tviler på at du finner andre spill med såpass komplett multiplayer i tillegg til SP som har en så "dårlig" score. Men nok en gang vitner dette til at man har hoppet på bølgen "huff, enda et WWII spill." "Huff, dette kommer jo fra en alt for melket franchise til at vi kan foreta en objektiv vurdering." osv.

 

Støttes, hvor uendelig mange modern warfare spill er det ikke på markedet? men likevel så klager man på ww2...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt bryr seg om Singleplayerdelen jeg. COD er og har alltid vært et Multiplayerspill.

 

Til en viss grad. Men Call of Cuty-serien har jo alltid gitt spilleren en soild og spennende Singleplayer del, snakker ikke om COD 3 da jeg aldri spilte det. Ingen spill har klart å dra meg så mye inn i SP som COD 2 og 4.

SP og MP går hånd i hånd i COD, ihvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Eller hva med å være kanonmann på et amerikansk C-130?

Det var et AC-130. Stor forskjell

 

Stor forskjell er det vell ikke. Samme fly, bare litt ekstra snacks på venstre side og et lass med elektronikk... :dribble:

 

Men enig, rett skal være rett.

 

Det er utallige småting som er utrolig irriterende, som f.eks at man ikke kan filtrere servere etter hvilken health/helse/HP som brukes på servern osv. Ekstremt irriterende å lete etter hardcore servere som ikke har 75HP (som er standard i CoD5). CoD4 var mye bedre sånn sett, der hadde alle hardcore servere 30 health. Punktum. Ok, customization er muligens en bra ting, men default health i hardcore burde ikke være 75HP.

 

Enig, HC i WaW er mange ganger ikke hardcore nok. Jeg likte ikke noe annet enn HC i CoD4. Er tilhenger av one shot one kill, og i 4'ern var dette nære nok. Det er det imidlertid ikke i CoD5.

Lenke til kommentar

wwwerner

(749)

22:10, fr. 28.nov.

Er flammekastere virkelig like owerpower som det jeg har sett i alle videoer fra dette spillet?

 

 

 

Hvordan kan du få en flamethrower til å bli overpowered?

La oss si at du hadde blitt grilla litt av en i et sekund, med flammen midt i ansiktet...

Hvor mye hadde du rukket av det å unngå skader osv og en uenderlig smerte og svie til du har døden i hvitøyet?

Så det å si at en flamethrower er overpowered er vel litt drøyt med tanke på bruk mot personer?

Lenke til kommentar
Hvordan kan du få en flamethrower til å bli overpowered?

La oss si at du hadde blitt grilla litt av en i et sekund, med flammen midt i ansiktet...

Hvor mye hadde du rukket av det å unngå skader osv og en uenderlig smerte og svie til du har døden i hvitøyet?

Så det å si at en flamethrower er overpowered er vel litt drøyt med tanke på bruk mot personer?

Det var jo ikke selve flammene jeg mente var OP, det var rekkevidden og kapasiteten.

Hadde en diskusjon om det en side eller to tilbake.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du få en flamethrower til å bli overpowered?

La oss si at du hadde blitt grilla litt av en i et sekund, med flammen midt i ansiktet...

Hvor mye hadde du rukket av det å unngå skader osv og en uenderlig smerte og svie til du har døden i hvitøyet?

Så det å si at en flamethrower er overpowered er vel litt drøyt med tanke på bruk mot personer?

 

Er gjerne ikke snakk om overpowered i forhold til det virkelige liv, er snakk om at våpenet blir ubalansert når man spiller online.

Lenke til kommentar

Spillet har noen sider ved seg som kunne vært mye bedre.

Lyden av spillere (i multiplayer) som løper..det høres nesten ut som om noen løper 60 meter'n på 5 blank med museskritt og i tillegg har limt en rull med grovt sandpapir under skosålene.Lyd effektene på våpen,da spesielt håndgranater er altfor svake. Hadde nesten trodd at det ble fikset på fra beta'n.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...