Gå til innhold

Hva gjør man egentelig etter å ha dinget 80?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Evt piner seg gjennom å lvl en death knight gjennom hele fuckings outlands igjen.

58-68 gikk kjapt nok det.

På level 80 ... Tja. Blir vel å springe rundt og skaffe seg alskens obskure achievements. :p

Skrevet
Syns det var litt mer oversiktelig i TBC.

Etter at man dinget 70, så skulle man starte på kara questlinen, hjelpe Medivh for å få attunement. deretter drepe prince og gruul for SSC. skaffe heroic key for isntance for å fullføre dem i heroic mode. starte på questlinen for å drepe vasj,phoenixen og kael---> entre MH. kille første boss i MH, for å entre BT.. sikkert hoppet over en del ting.

Men i TBC så viste jeg hvertfall hva jeg skulle gjøre i spillet.

nå så står jeg litt blankt.

noen som har noe forslag på hva jeg burde begynne med med tanke på attunement og sånt.

Det er ingen attunements ennå. Hvis du liker PVE så må du skaffe deg noen lvl 80 items fra heroics. Fullføre alle quester slik at du får de beste rewardsene fra Storm Peaks og Ice Crown. Du må også skaffe rep (gjennomchampioning og dailies) for å kunne kjøpe det beste gearet fra ulike factions samt passende headenchant og shoulderenchant. Alt dette kommer til å ta masse tid sammenlignet med tiden fra 70 til 80. Samtidig kan du så smått begynne å gjøre Naxx-10 med et passende guild. i tillegg trenger du masse penger til gems og enchants og du skal kanskje jobbe med en proffession eller to?

Skrevet

På servern min (stormscale) blir det kjørt naxx 10man og 25man, archavon 10 man og 25man og sartharion 10 og 25man pugs hele tiden.

De fleste pugsa dreper KT.

PVE ER VANSKELIG FOLKENS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...