Gå til innhold

Norge - Et lykkeland for illegale og kriminelle innvandrere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer enn 90% av asylsøkerne er kriminelle før de éngang ankommer norsk jord.

 

Kilde?

 

nei, vi har tvert imot et islamsk repopulasjonsprogram gående for å ødelegge vår imperialistiske, vestlige, kultur så fort som mulig.

 

"Repopulasjonsprogram", ja? Fortell om det.

 

En kjapp Google avslører følgende:

http://www.stavangeravisen.no/art.asp?art=12663

 

9/10 asylsøkere dumper ID papirer. Det er faktisk kriminelt. Og man kommer seg heller ikke på båt, tog, buss eller fly inn i Schengen uten ID papirer.

 

 

Det jeg kaller repopulasjonsprogrammet er et resultatet av en totalt feilet innvandrings og integrasjonspolitikk. Vi tar inn folk som hater oss, skaper subkulturer innenfor våre grenser, som både får mange flere barn enn oss, og som det kommer flere inn i landet av hvert år. Deretter gir vi dem masse støtte, noe som skaper en syklus hvor ennå flere kommer, og de lager ennå flere barn. De lærer også barna sine å hate både oss og vår kultur og vårt samfunn.

 

Til slutt står vi igjen med samfunn innenfor samfunn, som f.eks i Malmø og Paris. Disse samfunnene vokser hvert år samtidig som den europeiske befolkningen krymper drastisk. Innen slutten av dette århundret kan Europa ha en stor majoritet av muslimer.

 

Og det betyr faktisk slutten for Europa. Så ja, jeg kaller det myndighetene våre og enkelte venstreradikale grupperinger driver med for høyforræderi og repopulasjonsprogram.

Lenke til kommentar

Det står ikke at 9 av 10 asylsøkere dumper ID-papirer. Det står at 9/10 asylsøkere -mangler- ID-papirer. Det er vel egentlig ikke så veldig unaturlig, dersom man kommer fra et sted man trenger å søke asyl fra.

 

Jeg reagerer også litt på at du tror muslimerer "lærer barna sine å hate oss". Jeg har jobbet som lærer påen skole med et stort flertall muslimske barn. Jeg har hatt foreldremøter og foreldresamtaler. Jeg har undervist barn fra pakistan, somalia, eritrea, iran, irak, osv, og har aldri opplevd noe som skal tilsi noe slikt. Mødrene til disse barna stilte opp på søttende mai, og hjalp til, foreldrene stilte opp når skolen hadde dugnad. Skjønner ikke helt hva du baserer deg på når du sier at innvandrere lærer barna sine å hate oss og vår kultur.

Lenke til kommentar
Det står ikke at 9 av 10 asylsøkere dumper ID-papirer. Det står at 9/10 asylsøkere -mangler- ID-papirer. Det er vel egentlig ikke så veldig unaturlig, dersom man kommer fra et sted man trenger å søke asyl fra.

 

Som jeg skrev i posten over, så er det umulig å komme til Norge uten ID papirer. Du må ha dem for å komme inn i Schengen område, og du må ha dem for å komme deg på ethvert transportmiddel som går hit. Politiet har tidligere gått i media og sagt at over 90% av asylsøkerne dumper papirene sine. Det er faktisk ulovlig. Med andre ord kan vi snu 90% av søkerne i døra.

 

Jeg reagerer også litt på at du tror muslimerer "lærer barna sine å hate oss". Jeg har jobbet som lærer påen skole med et stort flertall muslimske barn. Jeg har hatt foreldremøter og foreldresamtaler. Jeg har undervist barn fra pakistan, somalia, eritrea, iran, irak, osv, og har aldri opplevd noe som skal tilsi noe slikt. Mødrene til disse barna stilte opp på søttende mai, og hjalp til, foreldrene stilte opp når skolen hadde dugnad. Skjønner ikke helt hva du baserer deg på når du sier at innvandrere lærer barna sine å hate oss og vår kultur.

 

Nøyaktig hva er det som får deg til å tro at foreldrene skulle si noe slikt til en norsk lærer? Hatet mot vestlig kultur er dessuten ikke til enhver tid eksplisitt, men innebygd i religionen og kulturen, og ofte er hatet større hos den oppvoksende generasjonen, enn hos de som opprinnelig kom hit, fordi de opplever identitetskrise og verdikrise. De fleste terroristene i Europa er tross alt annengenerasjons muslimer.

Lenke til kommentar
Politiet har tidligere gått i media og sagt at over 90% av asylsøkerne dumper papirene sine.

Flotte greier, da kan du spa opp en kilde, da?

 

 

Nøyaktig hva er det som får deg til å tro at foreldrene skulle si noe slikt til en norsk lærer? Hatet mot vestlig kultur er dessuten ikke til enhver tid eksplisitt, men innebygd i religionen og kulturen, og ofte er hatet større hos den oppvoksende generasjonen, enn hos de som opprinnelig kom hit, fordi de opplever identitetskrise og verdikrise. De fleste terroristene i Europa er tross alt annengenerasjons muslimer.

 

Tror egentlig ikke at 7-13åringer er så slu at de ville kunne holde slike holdninger skjult over mange år, men greit nok.

 

Kilde på det uthevede, takk. Jeg trodde de fleste terroristene i Europa var irer og baskere.

Lenke til kommentar
Norge er helt klart et lykkeland for kriminelle (og da medregner jeg illegale innvandrere). Mer enn 90% av asylsøkerne er kriminelle før de éngang ankommer norsk jord. Å skjule identiteten sin er også ulovlig.

Dette stemmer, per definisjon er dette en kriminell handlig. Over 95 prosent av asylsøkerne som møter opp på Politiets Utlendingsenhet mangler pass. En grunn til at flere ikke ønsker å oppgi identiteten sin, er at de tidligere har søkt om asyl, enten i andre land eller i Norge. Dessuten er det vanskelig for politiet å returnere personer som ikke har en avklart identitet. Det har også blitt mer og mer vanlig og skade/brenne fingertupper. Per 4.juli i år har Politiets Utlendingsenhet registrert 159 tilfeller av folk som har skadet fingertuppene sine, for å gjøre det umulige å registrere fingeravtrykk. De vanligste metodene er å brenne eller skjære i fingrene, eller å bruke sement og lim for å fjerne huden.

Lenke til kommentar
Jeg snakket bare om de som nekter å samarbeide om å gi så mye informasjon som mulig. Problemet for mange av innvandrerene som lyver er at de må faktisk oppgi falsk identitet, og gi identiteten til mange av de de kjenner. Dermed, hvis de finner på navn og det blir ingen resultater, så lyver de sannsynligvis. Det er også mulig å ta kontakt med de lokale myndighetene og finne om de navnene eksisterer.

 

Jeg forstår problemstillingen med at det er vanskelig å få dem sendt ut til hjemlandet hvis vi ikke er 100% sikker, men hvis vi vet at de har løyet en gang tiderligere, blir det deres ansvar å gi nok informasjon sånn at man kan identifiserer dem, sånn at de kan komme seg ut av norsk fengsel.

 

De kan gjerne få en rettsak. Den vil ikke ta altfor lang tid, fordi spørsmålet er om personen har samarbeidet med myndighgetene, og svaret er et klart nei.

Å ta kontakt og få hjelp av de lokale myndighetene vil ikke alltid være mulig i land med mye uro. Vanligvis slike land som asylsøkere kommer fra.

 

Det er heller ikke ulovlig å holde tilbake informasjon som kan felle en selv. Altså kan vi ikke holde dem i fengsel til de selv finner bevis på sin identitet. Og å gi (ekte) livstid i fengsel for å lyve er enormt uproporsjonalt i forhold til resten av det norske lovverket, der strengeste straff er 21 år.

 

Tror du denne karen tjener 30.000,- netto i Sahara eller hvor han kommer fra? Tipper han kan tjene 6.000,- med en god jobb hvor han kommer fra, og da 60.000,- på plata i Norge. Det er 10 ganger så mye!

Og det er flere titalls ganger så dyrt å leve i Norge.

 

Så la meg spørre deg: Ville du flyttet fra familie og venner for f.eks. en sportkontrakt/musikkavtale/skuespillerrolle eller hva enn som kunne tidoblet lønnen din?

Nei, ikke på grunn av pengene alene. Jeg tjener godt nok som det er.

 

Ellers syntes jeg at vi må ha mere sivilpoliti ute i gatene og lage et (bedre) register over disse langerne, hvor de bor etc og ha en del razziaer hos dem for å ta ifra dem varene de tjener penger på. Da blir det jo håpløst for dem etterhvert. Problemet er jo bare at Norge er "så fattige" at vi heller nedbemanner politiet enn å ansette flere. Det koster penger å tjene penger, og så blir det mindre kriminalitet på toppen av det hele....

Med andre ord vil du kaste rettssikkerheten ut av vinduet. Det er en grunn til at politiet ikke bare kan gå inn døren din og snu huset ditt på hodet når de føler for det.

Lenke til kommentar
Plukk ut en statistikk så skal jeg finne den for deg. Jeg gidder ikke grave fram linker til alt du ikke vet.

Disse:

 

Nordmenn vil være synkende om få år fordi man har fått færre enn 2 barn hvert år siden 70-tallet. Ser du på somaliere f.eks. så har de 30 ganger så mange fødsler som dødsfall i Norge, mens nordmenn har omtrent like mange fødsler som dødsfall. Antall pakistanere i Norge har 6 doblet seg siden 70-tallet selvom pakistanere ikke får asyl. Veksten kommer gjennom store barnekull i Norge og henteekteskap. Og nå akselererer asylinnvandringen og de som kommer, kommer utelukkende fra land med ekstreme fødselsrater, og alle som kommer er i alderen hvor man får barn eller er yngre, slik at de skal ha barn. De gamle blir værende i hjemlandet. Fortsetter dette så er det snakk om få tiår før nordmenn er i mindretall og for Oslos del mye før. Allerede i dag er 40% av barna som begynner på skolen i Oslo med innvandrerbakgrunn. Og dette tallet øker hvert eneste år, og vil øke til norske er en liten minoritet av de som begynner på skolen.
Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Som jeg skrev i posten over, så er det umulig å komme til Norge uten ID papirer. Du må ha dem for å komme inn i Schengen område, og du må ha dem for å komme deg på ethvert transportmiddel som går hit. Politiet har tidligere gått i media og sagt at over 90% av asylsøkerne dumper papirene sine. Det er faktisk ulovlig. Med andre ord kan vi snu 90% av søkerne i døra.

Det er ikke umulig å miste eller bli frastjålet ID-papirene på veien. Dermed kan vi ikke være sikre på at de har gjort noe ulovlig.

Lenke til kommentar
Som jeg skrev i posten over, så er det umulig å komme til Norge uten ID papirer. Du må ha dem for å komme inn i Schengen område, og du må ha dem for å komme deg på ethvert transportmiddel som går hit. Politiet har tidligere gått i media og sagt at over 90% av asylsøkerne dumper papirene sine. Det er faktisk ulovlig. Med andre ord kan vi snu 90% av søkerne i døra.

Det er ikke umulig å miste eller bli frastjålet ID-papirene på veien. Dermed kan vi ikke være sikre på at de har gjort noe ulovlig.

 

Sære teoretiske skrivebordsøvelser.

Lenke til kommentar
Lukkede asylmottag hadde i hvertfall ført til at de i utlandet som vurderte å komme hit ikke hadde de samme insentivene til å komme. Altså, de hadde fått vite det at det ikke er slik som i dag at det bare er å søke asyl og så er du fri liksom.

Dette ble også tatt opp i Dokumentaren på TV2. De få som ble tatt for ulovligheter i Norge, trengte kun og uttale at de skulle søke asyl og de fikk videre (midlertidig) opphold i Norge. De spekulerte rundt denne ordningen slik at når politiet kom, kunne de regelrett bare le de i ansiktet. Slike smutthull må bli lukket umiddelbart.

Lenke til kommentar
Jaha, og poenget er? Beklager men har ingen sympati med disse. Har de fått endelig avslag skal de ut.

 

Ordet ureturnerbar, betyr det noe for deg?

 

De ureturnerbare er i Norge etter at de har fått endelig avslag på asylsøknaden sin, men vet selv at de ikke kan returnere til hjemlandet av fare for å bli forfulgt der. Er du i stand til å forestille deg å være i en slik situasjon, og fortsatt ikke ha sympati?

Endret av Eirik_a
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Jaha, og poenget er? Beklager men har ingen sympati med disse. Har de fått endelig avslag skal de ut.

 

Ordet ureturnerbar, betyr det noe for deg?

 

De ureturnerbare er i Norge etter at de har fått endelig avslag på asylsøknaden sin, men vet selv at de ikke kan returnere til hjemlandet av fare for å bli forfulgt der. Er du i stand til å forestille deg å være i en slik situasjon, og fortsatt ikke ha sympati?

 

Veit du eigentleg kor liten del av dei som seie at dei blir forfulgt faktisk blir det?

Viss alle som seie at dei er i fare for å bli drept i heimlandet sitt faktisk er det, har dei i landa store problem med å få drept dei. Det er ENORME mengede folk!

Lenke til kommentar

Norge er alt for snill med kriminelle innvandrere og problemer er i mine øyne veldig lett om man ikke tenker snillisme hele tiden.

 

Om noen kommer til Norge med nedfilte fingertupper, falsk ID, kriminelt rulleblad etc etc er prosessen veldig enkel, stempel i baken og første fly tilbake til der første flyet deres kom fra, la det bli det landets problem i stede. Eventuelt kunne man opprette et midlertidlig fengsel i en nøytral sone, sendt dem dit og latt det internasjonale samfunnet ta regningen i lag for å spore hvor vedkommende kommer fra.

 

Det skulle vært likt med kriminelle handliger utført av disse invandrene, de fikk en prøvetid på 10 år, gjorde de noe kriminelt i den tiden ble det stempel i stussen og hjem.

 

Vi er alt for snill her i Norge, alt for snill. Dvs, mot kriminelle. Derimot 12 år gamle unger som kun har kjennskap til Norge, de kan vi sende hjem. Du vet, norge er jo nødt til å statuere et eksempel og da er det mye bedre å gjøre det mot unger som ikke gjør noe tilbake fremfor å sende kriminelle piasavakoster som Mulla Krekar ut av landet ettersom man vet at man kan risikere terrorhandlinger i Norge. Feige kujoner den norske regjeringen, Erna solberg som skulle være så tøff knirker så i hofteholderne av frykt at du hører det fra Oslo til Lofoten selv på en stormfull natt.

Lenke til kommentar

Disse enkle løsningene deres er ikke fult så enkle i møte med virkeligheten. F.eks. er det mange asylsøkere som ikke får pass eller ID fra myndighetene, enten fordi sentralmakten er fullstendig pulverisert(f.eks. Somalia) eller fordi myndighetene ikke VIL gi dem pass eller ID pga f.eks. politisk overbevisning eller aktivitet. Kanskje har myndighetene fabrikert en hel haug med lovbrudd de har gjort. Så med disse enkle løsningene deres ville dere sendt en hel haug med asylsøkere i døden. Men det er vel verd det for dere?

Lenke til kommentar
Ordet ureturnerbar, betyr det noe for deg?

Ja, det betyr i klartekst at man ikke kan sende vedkommende tilbake til hjemlandet enten fordi Norge ikke har noen avtale med det gjeldende landet, eller fordi de kan bli utsatt for straff. Om de risikerer straff i hjemlandet, bør ikke det hindre oss i og sende de ut av Norge.

 

De ureturnerbare er i Norge etter at de har fått endelig avslag på asylsøknaden sin, men vet selv at de ikke kan returnere til hjemlandet av fare for å bli forfulgt der. Er du i stand til å forestille deg å være i en slik situasjon, og fortsatt ikke ha sympati?

Nei! Dette blir kun antagelser og synsing fra min side, da jeg ikke har muligheten til og sette meg inn i situasjonen utifra personlig erfaring. Lurer på hva som faktisk menes med "forfulgt"? Og selv setter jeg også spørsmålstegn ved troverdiheten til mange av disse menneskene. Vi vet at det vanskelig for politiet å returnere personer som ikke har en avklart identitet. Troverdigheten blir igjen dratt inn i bildet. Politiets Utlendingsenhet registrert 159 tilfeller av folk som har skadet fingertuppene sine, for å gjøre det umulige å registrere fingeravtrykk. En grunn til at flere ikke ønsker å oppgi identiteten sin, er at de tidligere har søkt om asyl, enten i andre land eller i Norge. De har altså fått endelig avslag og bør innfinne seg deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...