Gå til innhold

Oreo-kjeksene - virkelig så gode som folk skal ha det til?


Shipwreck

Anbefalte innlegg

det er jo digg, lag "oreo cookie cream cake" og du er i himmelen etter første bit

 

Me fekk servert oreokake til skuleavslutninga. Ho var heilt grei der og då, og eg spiste eit passeleg stykke. Men fy flate, eg har aldri hatt så vondt i magen som eg hadde etterpå! Bussturen heim var eit mareritt! Eg èt dugeleg med snop elles, men det vart rett og slett for mykje sukker, fløyte og gud veit ka... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at de finnes med sjokoladetrekk. Har bare sett den vanlige typen i butikkene. Hm. Kanskje det ikke er så mange butikker som selger Oreo med sjokoladetrekk.

 

Jaffa er faktisk utrolig gode, men får fort vondt i magen av dem, så av den grunn er de ikke mine favorittkjeks. Men de er i alle fall bedre enn vanlig Oreo for min del, for vanlig Oreo smaker bent frem svidd (som jeg forresten har nevnt tidligere, men drister meg til å gjenta nok en gang.)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett to episoder av 7th heaven med min søster der de spiste Oreo og diskuterte hvordan de dyppep kjeksene var vi nødt til å prøve det ut.

så vi sendte vår far på butikken for å kjøpe.

la meg bare få si at vi likte det,de var kjempegode :)

men det er ikke de samme uten melk !

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at de finnes med sjokoladetrekk. Har bare sett den vanlige typen i butikkene. Hm. Kanskje det ikke er så mange butikker som selger Oreo med sjokoladetrekk.

Åjoda, både med vanlig og hvit sjokolade, faktisk.

 

Jeg syns Oreos er skamgodt. De med sjokoladetrekk blir dog litt for kvalmende, så jeg foretrekker orginalen, og da gjerne sammen med et glass melk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...