Gå til innhold

"Svarte er best i alt"


Anbefalte innlegg

Er det noen her som husker han ministeren som sa at Obama var Dyktig, Smart og solbrun eller noe slikt? Da dette ble uttalt ble det jo hysteri rundt ministeren og side opp og side ned om både rasisme, og enkelte mente at han burde gå av.

 

VG.no var intet untak, og tok del i festen.

 

 

Men idag så jeg noe interessant på vg-tv; http://www.vgtv.no/?id=19784

 

Superrapperen Snoop Dog sier at svarte er best i alt i dette opptaket, og blir, hva jeg ville kalt det, hedret for utsagnet sitt.

 

 

Er det bare jeg som syntes det er noe som ikke stemmer her?

 

Hvorfor er det ingen som reagerer på snoop sin uttalelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjenn, hvor er sos-rassisme?

Dette blir ikke en gang nevnt på deres nettside, mens masser av andre småsaker blir det.

 

Når skal politikerene se hvor rassistiske/diskriminerende denne organisasjonen egenklig er og kutte den mange millioners støtten de får hvert år?

Støttes!

Er forresten interresant å se at sentrale skikkelser i SS-Rasisme også er medlem i venstreekstreme-organisasjoner

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Ingen tør å kommentere det i media fordi de er redde for å bli stemplet som rasister. Litt synd egentlig. Men uansett synes jeg ikke Snoop Dogs uttalelse er noe å lage et stort nummer av. Verden går ikke under, for å si det slik. Alle kan jo si det de vil. Hvis han mener at fargede er best i alt, så får han vel bare mene det, da :)

 

Som underholdningsartist kan Snoop unne seg litt friere tøyler enn en minister, synes du ikke det?

Enig der.

Lenke til kommentar
SOS Rasisme er ikke mer i stand til å være over alt enn noen andre.

Nei, men er det ikke litt rart at SS-rasisme overser alle saker rettet mot invandrere? Og blåser alle saker mot nordmenn til himmels?

Nei, og hadde du brukt de små grå så hadde kanskje forstått.

 

Alt han sier er jo at svarte kan bli best i alt. Hva er rasistisk med det? Skuggas kommentar over her er vel mye mer rasistisk enn snoop og Berlusconis kommentarer kombinert.

Det er vel litt forskjell på Skugga og Snoop Dog

Og det er kanskje litt forskjell på Snoop og Berlusconi ...

Lenke til kommentar

Enhver antirastisk organisasjon burde hvertfall kunne skille på rasisme og en tulleuttalelse av en UNDERHOLDER.

 

Det er kanskje derfor SOS rasisme ikke har lagd sak av dette... Hva er det egentlig å reagere på? Snoop dro bare en spøk.

 

Men så syns jeg at berlusconis uttalelse ikke var noe å reagere på heller, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...