Gå til innhold

Julegavene for tenåringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det gir jo også ideer om hva man kan legge igjen under treet til brødre og søstre.. Og venner...

Hvis en tenåring skal kjøpe gavene blir de nok i dyreste laget. De fleste gavene i artikkelen kostet over 500 kroner og gjerne oppi 1000 lappen (og over det også).

Skrevet

Mens jeg tittet på denne artikkelen så var det en reklame hvor det ståd noe som "Trenger julegavetips til: "PAPPA", inntil "300kr"". Jeg finner den ikke igjen, noen som har link?

Skrevet

Faktisk et par gode tips her. Tror jeg skal være så jævlig å kjøpe den vekkeklokka til brodern :x

Og kanskje et kamera til modern.

Ser frem til neste artikel, klarer ikke å bestemme meg hva jeg skal kjøpe til fattern...

Skrevet

Er nok mye små barn som leser hw.no nettverket sine sider (<20år), og i den sammenheng ser jeg ikke at det er noe galt med å lage slike reportasjer, selv om det ser ut som den er mer rettet mot voksene som skal kjøpe til de yngre :)

Så tommelen opp fra meg til artikkelforfatter.

Skrevet
Er litt drøyt å få bærbar pc til 5500 kr i julegave. Jeg pleier å få julegaver til rundt 1500 kr.

Skulle til å kommentere at selv om de fleste neppe får julegaver i denslags prisklasser, så finnes det helt sikkert unntak, men nå fikk jeg forferdelig lyst på gryterett i stedet for.

Skrevet
En annen MP3-spiller som ble varmt anbefalt i høst, er Creative Zen X-Fi. Den fås med 8, 16 og 32 GB lagringskapasitet og har rundt 22 timers avspillingstid.

Eh....

8GB = 22t timers avspillingstid

16GB = 22t timers avspillingstid

32GB = 22t timers avspillingstid

Skrevet
En annen MP3-spiller som ble varmt anbefalt i høst, er Creative Zen X-Fi. Den fås med 8, 16 og 32 GB lagringskapasitet og har rundt 22 timers avspillingstid.

Eh....

8GB = 22t timers avspillingstid

16GB = 22t timers avspillingstid

32GB = 22t timers avspillingstid

Forveksla med batteritid kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...