Gå til innhold

Julegavene for tenåringen


Anbefalte innlegg

Badeanden med radio har de på teknikmagasinet også. Jeg har lagt merke til at dette også gjelder flere av tingene som er i artiklene dine Kjersti. Sjekk der først neste gang, så slipper kanskje folk å bestille fra utlandet :)

 

http://teknikmagasinet.no/db.pl?template_f...mp;artnr=130127

 

Her er den "uskyldige" som de også har på gadgets.no

http://teknikmagasinet.no/db.pl?template_f...mp;artnr=660269

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt drøyt å få bærbar pc til 5500 kr i julegave. Jeg pleier å få julegaver til rundt 1500 kr.

Er litt drøyt ja, men burde gå greit et år innimellom ;) . Bruker selv å få julegaver av foreldrene mine i 500 kroner - 1000 kroners klassen, men fikk f eks en jul en elgitar til 3000 kroner. Trenger ungen PC veldig mye så ser jeg ikke på det som noe galt å kjøpe en, bare man ikke gjør det hvert år.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Slutt og gråt over prisene. Det finnes faktisk folk som får dyre julegaver, i fjor fikk jeg til 20 000 av foreldrene mine.

 

Da er du bortskjemt! Uansett hvor rik foreldrene er så går det en grense.

 

Tipper du ikke bryr deg hvis du mister telefonen din, du kjøper bare ny?

 

De som ikke får så mye til jul og bursdag lærer å sette pris på de tingene de har og verdsetter det.

Endret av RunarL
Lenke til kommentar
Da er du bortskjemt! Uansett hvor rik foreldrene er så går det en grense.

 

Tipper du ikke bryr deg hvis du mister telefonen din, du kjøper bare ny?

 

De som ikke får så mye til jul og bursdag lærer å sette pris på de tingene de har og verdsetter det.

Er det et problem om man ikke verdsetter ting? Jeg mener det er verre om man ikke verdsetter venner, familie eller personer som utfører gode handlinger.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men ka faen?

 

iphone og nano? Det er det dere vil anbefale? Etter alle testene dere har gjort dette året

så er det julegavetipsene? Vet ikke om det er mer latterlig enn forkastelig.

 

MP3 spillere? Hva med den nye Sandisk sansa clip 8Gb? Eller den beste, Sandisk sansa fuze som har 8Gb innebygget og støtte for 12 Gb microSD kort, så voila, 20 Gb flash mp3 spiller.

 

Får dere betalt av Apple eller bare vet dere ikke? Saker som dette bør vurderes av forumet først.

 

Ikke skuff meg igjen!

Lenke til kommentar

Er det for å få flest mulig reklame hits dere sprer ut en artikel over 7 sider?

De fleste med pc i dag har faktisk mulighet til å scrolle seg nedover, utrolig nok, om de gjør det med pgdwn eller mushjulet.

 

Ellers må jeg stille meg sammen med de som setter spørsmålstegn rundt valget av iphone og ipod. Ikke direkte imponert over utvalget av gaver totalt sett heller egentlig. Tydelig at folk har for god råd om de gir bort bærbare pcer i hytt og pine, for ikke glemme iphone til 7.5k. Vært greit med no flere gadgets til en ok pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...