Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til jeg synes det er kanskje at jeg ikke har evnene heller da. Er liksom ikke den personen som kommer hjem etter en tur på byen med en dame da. Men det er ikke passende imo.

 

 

Alle vill vell ha en dame som de kan slå seg ned med? Drømmer om en dame jeg kan snakke med og ha det morsomt med jeg også...

Lenke til kommentar

Alle vill vell ha en dame som de kan slå seg ned med? Drømmer om en dame jeg kan snakke med og ha det morsomt med jeg også...

 

Klart det, alle vil vel kanskje slå seg ned og starte familie en gang, men i en alder av 16-20 så er det greit med en onenightstand/roting/pewling/whatever en gang i blandt fordi det er deilig og uten forpliktelser. Kan være godt når man er lei av høyrehånda og dårlig pr0n... Man vil ikke gi opp livet allerede da, ekteskap og faste forhold er greit litt senere i livet. (Merk: Høres kanskje ut som jeg har uslitelig erfaring på området , men det har jeg altså ikke. Foretrekker fast fi...følge selv. ;) )

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg synes det er kanskje at jeg ikke har evnene heller da. Er liksom ikke den personen som kommer hjem etter en tur på byen med en dame da. Men det er ikke passende imo.

 

 

Alle vill vell ha en dame som de kan slå seg ned med? Drømmer om en dame jeg kan snakke med og ha det morsomt med jeg også...

Lenke til kommentar
Eg har onenightstand fordi eg er så kåt og fordi eg er så kåt. Men ikke misforstå, Eg VIL ha fast dame og helst dame eg en vakker dag skal slå meg ned med. Eg vil gjerne finne damen i mitt liv allerede.  :cry:

 

True... true. Hvorfor er det ingen som vil ha meg der ute?

 

Enslig , ung student søker fast følge for koselige hyggekvelder, black metal og casemodding/13375p34k. Bill mrk. N03n Ph0r m36? :D

Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne tråden (hele ja) nok en gang, så har jeg faktisk funnet ut at jeg slett ikke er herre over eget domene. Det er nok at det går en dag uten at jeg wanker så får jeg stramtiss av den minste lille detalj. Nå jobber jeg riktignok sammen med 2 deilige damer (dem var 4, men 2 har slutta... ferievikarer. :cry: ) også da, så det kan jo være en (god!) grunn. But still, jeg eier ikke dickcontrol til daglig! :oops:

 

Edit: Det går bra når jeg har s3x tho, holder ganske lenge... merkelige greier det der. :roll:

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg synes det er kanskje at jeg ikke har evnene heller da. Er liksom ikke den personen som kommer hjem etter en tur på byen med en dame da. Men det er ikke passende imo.

 

 

Alle vill vell ha en dame som de kan slå seg ned med? Drømmer om en dame jeg kan snakke med og ha det morsomt med jeg også...

Lenke til kommentar

Var jeg som slet med tilkoblingen. Skrev noe og klikket OK. FAlt da ut og opera loaded automatisk adressen tror jeg.

 

Bra da Jay|-|eM!! Endelig en som er enig med meg. Er alt for mange som gjør alt for mye for et ligg. Har ikke ord på hva noen jeg kjenner har gjort.

 

 

Tacritan: haha! Jeg har holdt ut i minst 2uker nå og jeg merker det ikke engang. Kanskje fordi jeg har jobbet med svette menn de 2 siste dagene..

 

FIkk btw sinsykt lyst nå altså...

Lenke til kommentar

Man må jo kunne konkludere med det når det har gått på tverke engang for mange da.

 

Men det var nok GPRS tilkoblingen som fucket litt! Jeg er kanskje litt sjuk noen ganger ,men jeg gjenntar megselv ikke 3 ganger hvor jeg kritiserer megselv. Så rar er jeg nok ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har somsagt (eller kanskje ikke sagt) shavet meg nedentil og her er mine erfaringer:

 

Med en gang:

 

+Ser utrolig bra ut. (Trodde aldri jeg skulle si det om megselv ,men alikvell)

+Kjønnsorganet ser større ut. (Ser liksom ut som det startet lenger bak hvis dere skjønner hva jeg mener.

+Slepper alt det rotet og alt sammen.

 

-Blod på pungen. Det er forbanna enkelt og skjære seg så jeg gikk med en halv rull med dasspapir nede i boxern den første dagen. Kan inrømme at jeg ikke turte og gjøre annet enn og sitte med en saks og klippe hvert eneste hår så langt inn jeg turte etterhvert. Har aldri vært så redd som da som jeg satt og klipte..

-Bruker aldri den høvelen i ansiktet mer. _ALDRI!_

 

Etter en liten tid:

 

+Ser fortsatt bedre en hva det gjorde en da det var masse hår der. Ser liksom litt sånn et par dagers bart.

-Det klør som bare F...!

-Det stikker! Håret er jo stivt som bare f... siden det er kuttet på akkurat samme lengde alt sammen.

 

 

Men totalt sett er dette noe jeg vil anbefale alle til og gjøre. Men være forsiktig når du tar pungen. Er en stund siden jeg gjorde det nå og det er fortsatt et stort rødt merke der..

Lenke til kommentar

Det ble kastet i do. Tror jeg tar en høvel og tar det igjen jeg. Får også trening med høvel. (Har alltid vært maskin menneske jeg)

 

Og en ting: Jeg synes det bare er rett og rimelig at vi shaver oss også jeg. Vi oppfordrer jo at damene skal shave seg og da burde jo vi gjøre det samme. Iallefall trimme litt så det ikke ser helt forjævli ut.

Lenke til kommentar

Hehe falt ut her noen dager. Uff intimbarbering...vet ikke helt hva jeg skal si til det. Men kommer ikke til å prøve det. Synes det virker litt....*kremt* homofilt ut... men det er bare meg da.

 

Ting ser virkelig bra ut for meg for tiden. Var jo i ekstase etter Danmark turen, og nå har jeg fått meg date til lørdagen også. :) Kanskje jeg klarer å lure henne til å bli ilag med meg etterhvert...hmmm. Bare kjipt at det er noen dager å vente da :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...