Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Hehe falt ut her noen dager. Uff intimbarbering...vet ikke helt hva jeg skal si til det. Men kommer ikke til å prøve det. Synes det virker litt....*kremt* homofilt ut... men det er bare meg da.

 

Ting ser virkelig bra ut for meg for tiden. Var jo i ekstase etter Danmark turen, og nå har jeg fått meg date til lørdagen også. :) Kanskje jeg klarer å lure henne til å bli ilag med meg etterhvert...hmmm. Bare kjipt at det er noen dager å vente da :-?

 

hm.. jeg skjønner ikke hvordan det kan SE homofilt ut å ha barbert seg.. det ser jo ikke lesbisk ut på jenter gjør det vel? tenkte meg det.. =P

 

men jeg var være enig i at det kan blir litt mye hvis man tar vekk alt. kan se litt childish ut.. jeg synes det bør være litt bush! :lol:

 

let's see some bush!!! =D

 

ohmy! babes på gang? =) nice! får håpe du får "lurt" henne da=)

spesielt siden jeg har det så fint med min for tiden, så unner jeg alle andre å få seg kjæreste og. det er nemlig noe av det beste som finnes..

 

blir lite domeneherrer utavdet.. men uansett! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men man fjerner jo bare alt med en gang da. Det vokser ut litt etter litt og når man har gått en liten tid så er det litt bush. Eller det er kanskje ikke riktig ord ,men det er iallefall litt hår.

 

Childish? Du har vell kanskje litt rett 90% av tiden..(Når man ikke har booner da. Er litt trist og titte ned i boxern da ja.) Tror jeg bruker en skjeggtrimmer til og sette den på "3dagers stubb" elns. Men hvordan kan man gjøre håret mykt? Kan stikke endel har jeg funnet ut.

 

hmm. Hvorfor sier jeg dette?

Lenke til kommentar

Joda jeg tenkte på helt shava så men ikke ser noe i det hele tatt. Spør du meg, så ser det litt bedre med ... tja en gulrot formasjon....uhmm(?). jah mener da litt hår på toppen av rota.

 

Når det gjelder jenter synes jeg det ser bedre ut med en nazi stripe enn helt skinna. Eller en veiviser som andre vil kalle den. Det er vel det at jeg vil helst se at hun er kommet i puberteten :p j/k .

 

Skjønner ikke hva det er med meg, jeg finner bare damer som er ett eller to år eldre enn meg...weird hun her er 24 så ett år eldre. Alle mine kompiser har damer som er alt fra ett til 6 år yngre enn seg (?)

Lenke til kommentar
Men man fjerner jo bare alt med en gang da. Det vokser ut litt etter litt og når man har gått en liten tid så er det litt bush. Eller det er kanskje ikke riktig ord ,men det er iallefall litt hår.

 

Childish? Du har vell kanskje litt rett 90% av tiden..(Når man ikke har booner da. Er litt trist og titte ned i boxern da ja.) Tror jeg bruker en skjeggtrimmer til og sette den på "3dagers stubb" elns. Men hvordan kan man gjøre håret mykt? Kan stikke endel har jeg funnet ut.

 

hmm. Hvorfor sier jeg dette?

 

det jeg mente med childish er ikke størrelse eller no.. men helt barnerompe liksom.. ser litt kiddish ut noen ganger. kommer ann på resten av kroppen.. er resten av kroppen hårete så ser det nok bare rart ut med helt shava der nede.. hvis resten av kroppen er så godt som hårløs ser det nok litt ungt ut liksom..

 

kan det forsåvidt gjøre på jenter og.. hm.. i går så jeg no litt skremmende i byen.. var ei jente, sikkert.. 14 år? så slik ut nesten tror jeg.. vanskelig å finne ut for tiden. men i alle fall.. hu var det tynneste jeg har sett ever! liksom.. hvis du hadde målt fra navenen og tvers gjennom henne, til bak på ryggen, så hadde man kommet opp med 10 cm! det er ikke kødd en gang! og hoftene hennes var maks 25cm fra ene sida til den andre! finnes det så små bukser liksom? som ikke er til babyer! jeg kunne sikkert holdt rundt livet hennes med begge hendene! omgomg!

jeg ble litt forskrekka.. greit nok.. jeg var og radmager før.. men hoftene! kanke ha så smale! det nytter ikke! :o

 

over til no annet.. det er helg=DD yey!! og i helga er man i alle fall ikke domeneherrer!! ^^ If you know what I mean! *giggles*

:woot:

Lenke til kommentar

det jeg mente med childish er ikke størrelse eller no.. men helt barnerompe liksom.. ser litt kiddish ut noen ganger.

 

Så du liker sånne hairy romper ... usj... lugger når man driter :o

 

usj... nok pisspreik.

over til no annet.. det er helg=DD yey!!

Tar vel ikke turen til Risør, er jo stor festival og greier .

Lenke til kommentar

Im stunned.. tror Penta har gjort meg bifil (var/er homofil).

Jeg er bare.. speechless.. ******.. har forresten ikke dratt den på et døgn .. :p

Nei.. tror jeg setter meg ned å tenker litt jeg.. dette var.. nytt for meg..

 

EDIT:

I ettertid tror jeg bare at jeg ble _veldig_ fascinert.. dunno why :-?

Lenke til kommentar

Uhm? :roll:

 

:o ehh ja idag er det endelig helg og det betyr wanking deluxe. Wee pyet er at eg skal rett bort til en kompis etter jobb så det og imorgen skal eg dra til austevoll med damen hans og skal jobbe som vakt på ett utested der. skal overnatte der til søndag så det blir litt rart å wanke hos andre folk. jaja. Blir litt rart å være med henne alene i 2 dager. Kompisen min skal til oslo og ta hundefører kurs for narko/søk/angreps hund.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det er med meg, jeg finner bare damer som er ett eller to år eldre enn meg...weird hun her er 24 så ett år eldre. Alle mine kompiser har damer som er alt fra ett til 6 år yngre enn seg (?)

 

Jeg vil bare ha eldre jenter (ett år yngre eller like gammel går an hvis de oppfører seg voksent), men ingen av dem vil ha meg. :cry:

Tror jeg ser for ung ut, må spise hormontabletter og få mer skjeggvekst... :D

 

Men takk gud for at du går på eldre jenter, blir så lei av alle folka som suser rundt med knapt lovlige jenter bare fordi de er desperate eller at det ser bra ut å ha dem i passasjersetet på bilen. Get a life sier jeg! ;)

Lenke til kommentar

hm.. jeg skjønner ikke hvordan det kan SE homofilt ut å ha barbert seg.. det ser jo ikke lesbisk ut på jenter gjør det vel? tenkte meg det.. =P

 

men jeg var være enig i at det kan blir litt mye hvis man tar vekk alt. kan se litt childish ut.. jeg synes det bør være litt bush! :lol:

 

let's see some bush!!! =D

 

ohmy! babes på gang? =) nice! får håpe du får "lurt" henne da=)

spesielt siden jeg har det så fint med min for tiden, så unner jeg alle andre å få seg kjæreste og. det er nemlig noe av det beste som finnes..

 

blir lite domeneherrer utavdet.. men uansett! :D

alt dette minner meg på en vg vits:

Vet dere hvorfor alle de Irakiske kvinnene barberer seg nedentil?

Fordi Saddam Hussain har sagt-"No Bush!"

Lenke til kommentar

 

det jeg mente med childish er ikke størrelse eller no.. men helt barnerompe liksom.. ser litt kiddish ut noen ganger. kommer ann på resten av kroppen.. er resten av kroppen hårete så ser det nok bare rart ut med helt shava der nede.. hvis resten av kroppen er så godt som hårløs ser det nok litt ungt ut liksom..

 

kan det forsåvidt gjøre på jenter og.. hm.. i går så jeg no litt skremmende i byen.. var ei jente, sikkert.. 14 år? så slik ut nesten tror jeg.. vanskelig å finne ut for tiden. men i alle fall.. hu var det tynneste jeg har sett ever! liksom.. hvis du hadde målt fra navenen og tvers gjennom henne, til bak på ryggen, så hadde man kommet opp med 10 cm! det er ikke kødd en gang! og hoftene hennes var maks 25cm fra ene sida til den andre! finnes det så små bukser liksom? som ikke er til babyer! jeg kunne sikkert holdt rundt livet hennes med begge hendene! omgomg!

jeg ble litt forskrekka.. greit nok.. jeg var og radmager før.. men hoftene! kanke ha så smale! det nytter ikke! :o

 

over til no annet.. det er helg=DD yey!! og i helga er man i alle fall ikke domeneherrer!! ^^ If you know what I mean! *giggles*

:woot:

 

Er faktisk 110% enig med deg. Men jeg synes det er litt sløvt med hår over kroppen jeg. Synes det ser styggt ut. Men det er hva jeg mener da. Men uansett: Har man brede hofter så kan man jo ikke får man jo ikke små hofter igjen. Er slik at hoftene mine er evig brede. (Iforhold til magen iallefall) Derfor så hengenr alltid buksene der. Men slike tynne damer er ikke fine. Iallefall ikke imo. Det skal være litt og ta i.

 

Eldre damer? Hvorfor maser dere alltid om det? Er jo samme hvor gammel damen er da FFS! Sålenge det er morsomt og være med damen og damen er over..hm... la oss si 16 da. Eller 15. Det er greit nok. Men det er jo folk jeg kjenner (eller jeg burde si kjente) som er sammen med damer på 14 da. 14 er liksom sånn dere litt lite. Men jeg bryr meg ikke om alder jeg. Men hvor ofte har en gutt (eller jeg burde vell si mann siden jeg har blitt kalt det på jobben av damene der hele uke) som er yngre en damen sjans på damen? Der er iallefall rimelig uvanlig her.

 

Men OMG! Jeg sitter sammen med 2kamerater nå og vi driver og linker litt og trener. Han ene ser på Bangbus og sier hele tiden: Fyfaen! muggene på den dama var fin. Jeg gikk stille bort og så noe i buksen hans og la tastaturet oppå jeg. Er nok best det..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det er med meg, jeg finner bare damer som er ett eller to år eldre enn meg...weird hun her er 24 så ett år eldre. Alle mine kompiser har damer som er alt fra ett til 6 år yngre enn seg (?)

 

Jeg vil bare ha eldre jenter (ett år yngre eller like gammel går an hvis de oppfører seg voksent), men ingen av dem vil ha meg. :cry:

Tror jeg ser for ung ut, må spise hormontabletter og få mer skjeggvekst... :D

 

Men takk gud for at du går på eldre jenter, blir så lei av alle folka som suser rundt med knapt lovlige jenter bare fordi de er desperate eller at det ser bra ut å ha dem i passasjersetet på bilen. Get a life sier jeg! ;)

Det jeg mener er jo også det at jeg liker damer med egne meninger og smo ikke er helt blåst i hodet. Jeg vil faktisk ha en som kan stå opp for seg selv, og faktisk komme med noen innspill i en diskusjon ( om annet en sminke) som er saklige.

 

Jeg er pisslei å fed up av selvopptatte damer. :grumpy:

 

Anyways, sitter nå sånn småfull å tar igjen litt lesing på forumet nå. Uff 3 dager med fyll på rad er for mye for meg...kjenner meg litt småtung i kroppen nå. '

 

natta

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det er med meg, jeg finner bare damer som er ett eller to år eldre enn meg...weird hun her er 24 så ett år eldre. Alle mine kompiser har damer som er alt fra ett til 6 år yngre enn seg (?)

 

Jeg vil bare ha eldre jenter (ett år yngre eller like gammel går an hvis de oppfører seg voksent), men ingen av dem vil ha meg. :cry:

Tror jeg ser for ung ut, må spise hormontabletter og få mer skjeggvekst... :D

 

Men takk gud for at du går på eldre jenter, blir så lei av alle folka som suser rundt med knapt lovlige jenter bare fordi de er desperate eller at det ser bra ut å ha dem i passasjersetet på bilen. Get a life sier jeg! ;)

Det jeg mener er jo også det at jeg liker damer med egne meninger og smo ikke er helt blåst i hodet. Jeg vil faktisk ha en som kan stå opp for seg selv, og faktisk komme med noen innspill i en diskusjon ( om annet en sminke) som er saklige.

 

Jeg er pisslei å fed up av selvopptatte damer. :grumpy:

 

Anyways, sitter nå sånn småfull å tar igjen litt lesing på forumet nå. Uff 3 dager med fyll på rad er for mye for meg...kjenner meg litt småtung i kroppen nå. '

 

natta

 

:yes: Og de aller fleste "yngre" jenter er ikke kapabel til dette pga mangel på modenhet og erfaring. Eldre jenter = teh nam. ;)

 

Skål'a term! :D

Lenke til kommentar

:yes: Og de aller fleste "yngre" jenter er ikke kapabel til dette pga mangel på modenhet og erfaring. Eldre jenter = teh nam. ;)

 

Skål'a term! :D

Yupp you got it! :yes: Det var ordet moden jeg leita etter :wink:

 

Pfffew, bra det er over ei uka til jeg har fri, så kan jeg ikke bli lurt ut på fyll i mellomtia. Jeg har ikke råd til det hær heller. huff huff, at jeg aldri lærer :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...