Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Hvem leder egentlig akkurat nå?

Alle har nok gitt seg for lenge siden.

 

Jeg tipper at i gjennomsnitt så melder vi oss ut av konkurransen 7 - 12 ganger i uka :p

Hehe sant nok.

 

Jeg holdt meg i 10 dager i ferien da. Men satan det var bra å komme hjem å ta seg en ordentlig ronk. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jo på megselv når jeg sa at de var realistiske da! Eller det varierer jo da. Noen ganger går man en uke uten og merke noe. Andre ganger så skjer det nok litt hyppigere. Men en slik konkuranse er bare noe drit.

ja man skal ikke pine seg unødig.

 

Når jeg sa 10 dager i ferien, så mener jeg da ronking...klarte jo å få meg ei dame der da åsså...for en gangs skyld. Hehe husker bare så vidt hva hun het... men det var liksom ikke det viktigste, hun var klart en av de finere damene jeg har vært på

Lenke til kommentar
Når jeg sa 10 dager i ferien, så mener jeg da ronking...klarte jo å få meg ei dame der da åsså...for en gangs skyld. Hehe husker bare så vidt hva hun het... men det var liksom ikke det viktigste, hun var klart en av de finere damene jeg har vært på

 

NAR! Hvor mye kostet hun da? :p

Lenke til kommentar
Hehe hun kostet meg et par shotter med sambucha thats all. ellers tok jeg det igjen ved å få pils hos henne etter at vi kom tilbake. så det går vel opp i opp. :wink:

 

Var hun russisk?

ewwww no way. Hun var i fra en eller annen plass på østlandet...tror tønsberg, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
:lol: hvis du har virkelig uflaks er hun psycho, og har blitt gravid for å fange deg (har skjedd med noen av mine kompiser)

 

Våknet du med fylleangst? :D

Neida angst å angst... hun var jo dritfin. Hang sammen i noen dager siden hun bodde ganske nært meg. men men, å fan jo hun har nummeret mitt....satan!!! :grumpy:

 

jaja stoler på henne jeg :wink:

Lenke til kommentar
:lol: hvis du har virkelig uflaks er hun psycho, og har blitt gravid for å fange deg (har skjedd med noen av mine kompiser)

 

Våknet du med fylleangst? :D

Neida angst å angst... hun var jo dritfin. Hang sammen i noen dager siden hun bodde ganske nært meg. men men, å fan jo hun har nummeret mitt....satan!!! :grumpy:

 

jaja stoler på henne jeg :wink:

 

haha! 2 shotter! nice! hadde hu vært vare i en butikk ville hu hatt merkelappen "NICE PRICE!" klistra på den ene puppen;) *litt slem*

 

men asså. dere hang sammen noen dager.. og så vet du ikke hva hu heter? hvor blåst er du da? det blir jo bare totalt bruk.. pulelittpå, henge litt med, kaste hade jah! hm..hva het hu igjen? .. ikke bra.. vi kaller henne sambucca da.. eventuelt pilla. siden hu prøvde å lure deg med den;) er du forresten helt sikker på at hu faktisk hadde spist pilla hver dag, på omtrent samme tid, uten å ha vært syk og kasta opp (ned) i ca en måned? hvis ikke så kan man faktisk ikke garantere at pilla beskytter det den skal..

 

du passet seff på at hu ikke hadde no spennende sykdommer? siden pilla tross alt beskytter ca -0% mot det=P

 

*leke helsesøster/mamma/pappa/lege/osv*

Lenke til kommentar

Han må jo vite det selv! Han har bare glemt det. Er slike ting som skjer. Får man et hint så husker man det med en gang.

 

Men det har aldri skjedd med meg, men jeg er nok ikke fullt så erfaren på det området. (Plukke opp dame med en gang og peise i noen dager også glemme navnet)

 

Men jeg har ikke vært altformye på byen da. Har hatt mine turer (alle mindre velykkede. Blir nesten deppa av og tenke på det)

Lenke til kommentar
haha! 2 shotter! nice! hadde hu vært vare i en butikk ville hu hatt merkelappen "NICE PRICE!" klistra på den ene puppen;) *litt slem*

 

men asså. dere hang sammen noen dager.. og så vet du ikke hva hu heter? hvor blåst er du da? det blir jo bare totalt bruk.. pulelittpå, henge litt med, kaste hade jah! hm..hva het hu igjen? .. ikke bra.. vi kaller henne sambucca da.. eventuelt pilla. siden hu prøvde å lure deg med den;) er du forresten helt sikker på at hu faktisk hadde spist pilla hver dag, på omtrent samme tid, uten å ha vært syk og kasta opp (ned) i ca en måned? hvis ikke så kan man faktisk ikke garantere at pilla beskytter det den skal..

 

du passet seff på at hu ikke hadde no spennende sykdommer? siden pilla tross alt beskytter ca -0% mot det=P

 

*leke helsesøster/mamma/pappa/lege/osv*

:lol: hahaha penta.

 

Joda vet jo seff hva hun heter. Men vet kun fornavnet å har et mobilnummer siden hun sendte meg en melding for ikke mange dager siden. Men men, no worries har ikke noe svie om det var det du lurte på :wink:

 

Hehe nei har ikke noe angst. Å ja vet hva pilla beskytter mot å hva den ikke beskytter mot. Men det er jo så sinnsykt mye mer gøy uten å "donge" seg. Pluss seff at dama heller ikke ville at jeg skulle bruke kondom. Var jo full første gang, så jeg hadde ingenting imot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...