Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm.. Term: er du en av de som mener det er som å føkke med plastpose på? i så tilfelle så er tissen din altforliten!!! ;)

 

jeg skjønner ikke hva som er så stress med rubber jeg? enkel å ta på, lur å ha på, slipper mye gris.. osv.greit nok at hvis man har vært sammen med en person i lengre tid og stoler fullt og helt på den, at man da kanskje kan ta steget over til bare pille.. men når det gjelder folk som har vært borti mye rart, eller folk man ikke kjenner.. så jah.. rubber er LURT! :yes:

Lenke til kommentar
Uten komdom er best da men det er en jævla_ sjangse å ta. Helst med komdom med damer som eg ikke kjenner godt nok (dvs one night stand) og uten med damer eg kjenner og vet er sykdomms frie. Anyways kan man utvikle aids med noen som ikke er smittet? :roll:

Nei, de må være smittet med hiv for at du kan få aids :yes:

Lenke til kommentar
Uten komdom er best da men det er en jævla_ sjangse å ta. Helst med komdom med damer som eg ikke kjenner godt nok (dvs one night stand) og uten med damer eg kjenner og vet er sykdomms frie. Anyways kan man utvikle aids med noen som ikke er smittet? :roll:

Nei, de må være smittet med hiv for at du kan få aids :yes:

Altså spørsmålet mitt er om f.eks 10 personer som er hiv frie knuler med hverandre ofte vil de da kunne utvikle hiv? kor kommer hiv fra og er det arvelig?
Lenke til kommentar
/me skulle ønske han visste hvordan det og peise noen uten og ha kondom på...

Haha vet du hvordan det er å peise noen med kondom på? :wink:

 

Faktisk ja. Men har alt for liten erfaring. (Kan telle antallet på hendene mine =( ,men jeg har jo mange år igjen og leve.

Lenke til kommentar
Uten komdom er best da men det er en jævla_ sjangse å ta. Helst med komdom med damer som eg ikke kjenner godt nok (dvs one night stand) og uten med damer eg kjenner og vet er sykdomms frie. Anyways kan man utvikle aids med noen som ikke er smittet? :roll:

Nei, de må være smittet med hiv for at du kan få aids :yes:

Altså spørsmålet mitt er om f.eks 10 personer som er hiv frie knuler med hverandre ofte vil de da kunne utvikle hiv? kor kommer hiv fra og er det arvelig?

Nei, hvis alle er hiv frie så kan ingen få hiv. Man kan ikke utvikle hiv.

Når det gjelder hvor det kommer fra så er jeg ikke helt sikker :-?

Og det er ikke arvelig. For Hiv er et virus, og det viruset kan utvikle seg til aids. Det kan ta flere år før hiv utvikler seg til aids. Hiv er en slags form for langvarig infeksjon.

 

Grunnen til at vi ikke klarer å ta knekken på hiv, er at det alltid er noen idioter som ikke bruker "rubber" :evil:

Lenke til kommentar
Uten komdom er best da men det er en jævla_ sjangse å ta. Helst med komdom med damer som eg ikke kjenner godt nok (dvs one night stand) og uten med damer eg kjenner og vet er sykdomms frie. Anyways kan man utvikle aids med noen som ikke er smittet? :roll:

Nei, de må være smittet med hiv for at du kan få aids :yes:

Altså spørsmålet mitt er om f.eks 10 personer som er hiv frie knuler med hverandre ofte vil de da kunne utvikle hiv? kor kommer hiv fra og er det arvelig?

Nei, hvis alle er hiv frie så kan ingen få hiv. Man kan ikke utvikle hiv.

Når det gjelder hvor det kommer fra så er jeg ikke helt sikker :-?

Og det er ikke arvelig. For Hiv er et virus, og det viruset kan utvikle seg til aids. Det kan ta flere år før hiv utvikler seg til aids. Hiv er en slags form for langvarig infeksjon.

 

Grunnen til at vi ikke klarer å ta knekken på hiv, er at det alltid er noen idioter som ikke bruker "rubber" :evil:

 

Man kan vel egentlig si det er "arvelig" selv om det ikke utvikler seg fordi , hvis mor har hiv/aids så får også barnet hiv/aids selv om det ikke er i genene, og hvis far har hiv/aids så får nok også mor (og dermed barnet) dette... Og penta har et poeng når hun snakker om griseri, for gud jeg har skifta mange laken pga nåværende x-dames kommentarer "men jeg er jo på pillen?" og "skal da fa-1 ikke ha no bildekk i dåsa!" osvosv... Svineri. :wink:

 

Edit: Fyfaen så dårlig jeg er å skrive. Noen som skjønte hva jeg mente i det hele tatt? :oops:

Lenke til kommentar

Man kan vel egentlig si det er "arvelig" selv om det ikke utvikler seg fordi , hvis mor har hiv/aids så får også barnet hiv/aids selv om det ikke er i genene, og hvis far har hiv/aids så får nok også mor (og dermed barnet) dette

Er ikke helt enig med deg der, når en sykdom er arvelig er det pågrunn av genene. Men når en kvinne som har hiv får et barn som har hiv, er det ikke fordi ungen arvet det av moren. Moren smittet ungen når den lå i magen hennes. Så det blir litt feil å si at hiv er arvelig.

Lenke til kommentar
Har en ekkel følelse at noen her fortvilt prøver å ødelegge sommeren til Term - fy fy! :p

sikter du til meg eller? nå som jeg hadde det så morro? :wink:

gjør ikke noe at ikke alle kan ha det moro på en gang, selv om noen andre får det ikke-moro... det går til et godt formål, keep at it, penta...:smile:

Lenke til kommentar

Man kan vel egentlig si det er "arvelig" selv om det ikke utvikler seg fordi , hvis mor har hiv/aids så får også barnet hiv/aids selv om det ikke er i genene, og hvis far har hiv/aids så får nok også mor (og dermed barnet) dette

Er ikke helt enig med deg der, når en sykdom er arvelig er det pågrunn av genene. Men når en kvinne som har hiv får et barn som har hiv, er det ikke fordi ungen arvet det av moren. Moren smittet ungen når den lå i magen hennes. Så det blir litt feil å si at hiv er arvelig.

 

Derfor "arvelig" , ikke arvelig. :wink: Men ja, jeg tar poenget ditt og er forsåvidt enig... :)

Lenke til kommentar
Har en ekkel følelse at noen her fortvilt prøver å ødelegge sommeren til Term - fy fy!  :p

Ta det med ro Arctic, det er ikke mulig. Nå klarer jeg helt fint å surfe på dette i 6 måneder..eller....ehm...nesten da.

 

Penta: Neida det er helt greit å bruke kondom, å hadde jeg vært mer edru, ville jeg nok brukt det. Vi brukte kondom seinere neste dag da. Det er litt greit når man får det gratis å hele pakka.

 

Btw hun sendte meg ei melding i dag om at jeg er invitert ned til tønsberg om jeg vil seinere i sommer. Jeg skjønte jeg hadde tatt litt riktig da. Jaja får nå se. Det koster en del å dra så langt. Jeg hater å bo i nord-norge...egentlig

Lenke til kommentar

Vi kan ikke la denne tråden forsvinne ut av top50 lista! Det går bare ikke altså.

 

Ang de damene på jobben så går ikke det så bra. Vi skjønte vell det egentlig første dagen ,men man måtte jo prøve og sjekke hvordan den andre personen var og slike ting. Har funnet ut at Motsettninger _IKKE_ tiltrekker hverandre. Iallefall er ikke det tilfellet her.

 

Så jeg har gitt opp og nå driver jeg og plager livet av dama med og drive med leet snakking. (Si en og en bokstavtall). Må jo ta igjen litt, gikk jo tross alt med på og høre på Radio1 en hel uke. Spiller bare de samme drittsangene jo.. P4 er litt bedre da. Litt snakking der iallefall. Tok med noe Klovner i kamp og meat loaf ,men det var ikke bra. (Det er btw fin musikk)

 

Men SnowDOG_: Jeg skjønner hva du mener med og ikke ha overskudd til og beføle segselv aggressivt når man jobber. Har gått minst 1.5uker nå. Tror det er mer ,men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvor lenge siden det er forrige gang! Da er det noe gale her altså.

Lenke til kommentar
med på og høre på Radio1 en hel uke. Spiller bare de samme drittsangene jo.. P4 er litt bedre da. Litt snakking der iallefall.
OMG right!! Dritt lei av radio1 og det er pokker meg ikke mange radio kanaler der de snakker om noe kult eller noe. P4 blir bare kjedelig i lengden.

 

Men SnowDOG_: Jeg skjønner hva du mener med og ikke ha overskudd til og beføle segselv aggressivt når man jobber. Har gått minst 1.5uker nå. Tror det er mer ,men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvor lenge siden det er forrige gang! Da er det noe gale her altså.
jepp det er noe som ikke stemmer der :-?
Lenke til kommentar

Men en ting som jeg stusset litt over på jobben idag. (Jeg har MASSE tid på og tenke på ting når jeg står ved et samlebånd)

 

Hvordan klarer dere og ta et onenightstand? Jeg fatter det bare ikke. Sex skal være noe som man ikke gjør med alle man har sjansen på.

 

Dere kan kalle meg lame fordi jeg synes dette ,men dette er min mening. Jeg har selv snakket med en som drar på byen og skaffer damer i strekk og han synes jeg er litt ghey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...