Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Totalt antall stemmer: 1237

 

mangler bare 10 stemmer, og! :)

Du mener vel 100? Jeg antar du mente at om 100 stemmer ville det ha blitt 1337 og ikke 10 som da ville ha blitt 1247.

 

Om du tror at hvitost vant her, tror du vel også at jorda er flat. Det hjelper ikke å lyve for deg selv, innerst inne vet alle at gulosten vant på julaften. Om du ikke har vrangforestillinger eller er en primitiv og intolerant person.

Lenke til kommentar
Om du tror at hvitost vant her, tror du vel også at jorda er flat. Det hjelper ikke å lyve for deg selv, innerst inne vet alle at gulosten vant på julaften. Om du ikke har vrangforestillinger eller er en primitiv og intolerant person.

Det var først bestemt at tråden stenges julaften, men den ble strukket lenger grunnet folkets røst.

 

Og så begynner du med personangrep. Hvis jeg mener osten heter "hvitost", så er jeg en som tror jorden er flat, jeg lyver for meg selv, jeg har vrangforestillinger og er en primitiv og intolerant person.

 

Kanskje det er du som er intolerant til hvitostens ubestridte makt?

 

Uansett hvordan du ser på saken, kan ikke du ignorere faktum presisert både her og på bloggen til en av moderatorene, ang. Hvitostens navn og mening.

 

Og som jeg nevnte tidligere.

 

Hvitost vs synnøve gulost.

Lenke til kommentar
Om du tror at hvitost vant her, tror du vel også at jorda er flat. Det hjelper ikke å lyve for deg selv, innerst inne vet alle at gulosten vant på julaften. Om du ikke har vrangforestillinger eller er en primitiv og intolerant person.

Det var først bestemt at tråden stenges julaften, men den ble strukket lenger grunnet folkets røst.

[...]

Åpenbart bare hvitostingenes røst.

Lenke til kommentar
Om du tror at hvitost vant her, tror du vel også at jorda er flat. Det hjelper ikke å lyve for deg selv, innerst inne vet alle at gulosten vant på julaften. Om du ikke har vrangforestillinger eller er en primitiv og intolerant person.

Det var først bestemt at tråden stenges julaften, men den ble strukket lenger grunnet folkets røst.

 

Og så begynner du med personangrep. Hvis jeg mener osten heter "hvitost", så er jeg en som tror jorden er flat, jeg lyver for meg selv, jeg har vrangforestillinger og er en primitiv og intolerant person.

 

Kanskje det er du som er intolerant til hvitostens ubestridte makt?

 

Uansett hvordan du ser på saken, kan ikke du ignorere faktum presisert både her og på bloggen til en av moderatorene, ang. Hvitostens navn og mening.

 

Og som jeg nevnte tidligere.

 

Hvitost vs synnøve gulost.

 

Det var ikke det jeg sa... Jeg sier bare at det et faktum at gulosten hadde flest stemmer, på julaften klokka 18:00. Den ble aldri strukket lengre. Les første post det står fortsatt avstemmingen den stenges klokka 18:00, og den som har flest stemmer da vinner. Gulost ledet klart da. Konklusjon : Gulost ble vinneren her.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Det hjelper jo lite når 'hvitost' fikk over tusen stemmer forrige gang.

Det var forrige gang, ikke nå. Den gang da, nå vant gulost.

 

Det er vel ingen som har vunnet noe som helst i denne avstemningen enda, siden den fortsatt er åpen. Eneste jeg kan se, er at hvitost er nærmest, siden den leder.

Og ikke kom her med at den skulle vært stengt julaften, det ble bestemt at man skulle la det gå lenger, for å få nærmere det antallet stemmer som kom inn sist, sånn at det blir mest mulig riktig. Å si noe annet er bare barnslig whining fra gulostingene.

Lenke til kommentar
Det hjelper jo lite når 'hvitost' fikk over tusen stemmer forrige gang.

Det var forrige gang, ikke nå. Den gang da, nå vant gulost.

 

Det er vel ingen som har vunnet noe som helst i denne avstemningen enda, siden den fortsatt er åpen. Eneste jeg kan se, er at hvitost er nærmest, siden den leder.

Og ikke kom her med at den skulle vært stengt julaften, det ble bestemt at man skulle la det gå lenger, for å få nærmere det antallet stemmer som kom inn sist, sånn at det blir mest mulig riktig. Å si noe annet er bare barnslig whining fra gulostingene.

 

 

Det som er barnslig er at hvitost-mafian regget nye brukere kun for å stemme frem sin mening. En moderator burde ha fulgt med og sett dette, for det er ikke helt i henhold til reglementet.

Det er altså mange falske stemmer på hvitost, og de kom i løpet av et par få dager.

 

Gå igjennom hele tråden, så ser du selv.

Lenke til kommentar
Det som er barnslig er at hvitost-mafian regget nye brukere kun for å stemme frem sin mening. En moderator burde ha fulgt med og sett dette, for det er ikke helt i henhold til reglementet.

Det er altså mange falske stemmer på hvitost, og de kom i løpet av et par få dager.

 

Uttalelser..nei vent; grove beskyldninger som det der _krever_ faktisk en håndfull beviser, ellers er du ute på meget tynn is nå.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...