Gå til innhold

Traileren for Dragonball filmen 2009


Anbefalte innlegg

http://uk.youtube.com/watch?v=cBw-kZWNgoc

 

Så visstnok så er dette en offisiell trailer.

Men innerst inne ønsker jeg at den ikke er det.

 

Innerst inne var det vel ganske opplagt for mange fans at filmen ikke kom til å være DEN ultimate filmen, men denne traileren tar de allerede moderate forventningene mine og tilintetgjør dem.

 

Den er akkurat som Transformers filmen fra 2007, filmen i seg selv er sikkert grei, men den er basert på en serie som er ekstremt overlegen til filmen når det kommer til absolutt alt, bortsett fra den data genererte grafikken.

Jeg tror filmskapere burde slutte å ta andre folks tidligere arbeider og lage sine egen filmversjon av de.

Samtidig har jeg lyst å nevne den amerikanske Godzilla filmen fra 1998. Jeg digget filmen da, bortsett fra at Godzilla ikke er med i den, men en overvokst dinosaur fra Jurassic Park.

 

Jeg er mer fristet til å se "Dragon Ball: The Magic Begins", igjen.

 

Men er det noen andre fans her så skriv gjerne hva dere synes om traileren.

 

Hadde dette vært en original film så kunne jeg ha sagt at den ser kul ut, men denne filmen er basert på tidligere arbeide og må derfor sammenlignes med den og bedømmes deretter.

 

 

 

 

Seriøst, hvem var idiot nok til å bestemme at Pikkolo skulle være hvit?

Og har de noen gang sett Roshi i den originale serien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GOD NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

WHY WHY WHY WHY

 

nå må jeg snart bli filmregissør å gjøre noe selv her!

 

Skal jeg le eller gråte hva faaaen se på avataren min jeg liker dragon ball:

 

jeg vet ikke engang om jeg tør å se filmen:

 

%¤#¤#&%¤%¤/#&%/%&(/%&/%& IM SUPER PISSED WGHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar

Velvel, som eit resultat av denne tråden her lånte eg 10 volum av Dragonbal fra det lokale biblioteket.Har alltdig hatt ein viss skepsis og tåpelige fordommer mot Dragonball...etter å ha lest 5 volum er alt sammen bare blitt borte :p

 

Liker det svært, svært godt og kommer nok til å låne resten fortløpende :)

 

Kame-sennin = epic win

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Velvel, som eit resultat av denne tråden her lånte eg 10 volum av Dragonbal fra det lokale biblioteket.Har alltdig hatt ein viss skepsis og tåpelige fordommer mot Dragonball...etter å ha lest 5 volum er alt sammen bare blitt borte :p

 

Liker det svært, svært godt og kommer nok til å låne resten fortløpende :)

 

Kame-sennin = epic win

Dragon ball har fått ufortjent mye pes syns jeg sjøl.. Folk er uenige i dette, men syns Dragon ball (del 1) er mye bedre enn Dragon ball Z (del 2) selv. Hovedankepunktet mot Dragon ball virker som er at det er repetetivt. Er forsåvidt enig i det, men det er fortsatt en fet serie.

 

Syns serien gikk nedover etter Frieza-arcen men. Da begynte power-levelen å føles latterlige.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...