Atla Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hei Jeg kjeder meg kraftig for tiden og vil gjerne finne et spill som jeg kan holde på litt med. Har tittet litt rundt, men har ikke blitt akkurat imponert av de spillene som jeg ser for tiden. Noen som kan anbefale noe?
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Siden du ikke nevner noe krav til spillet så anbefaler jeg alltid Indiana Jones & The Fate of Atlantis
Skagen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Blabla1 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 (endret) Mye kult som har kommet ut i det sista da =) Horror: Dead Space Fps: Left 4 Dead <---- konge, Mirrors edge, Far Cry 2 Og Call of Duty 5. Strategi: Red Alert 3, Fallout og Warhammer Online Endret 17. november 2008 av Zonked223
vikingkylling Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Action-RPG: Sacred 2 RPG: Mass Effect Strategi (sanntid): Sins of a solar empire Strategi (turbasert): Galactic Civilizations 2 TPS: Tomb Raider: Underworld (tror det er ute?) Survival/horror: Silent Hill: Homecoming MMO (casual): Lord of the Rings Online MMO (PvP): Warhammer Online MMO (fordi "alle andre spiller det"): WoW
zuperhans Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 (endret) anbefaler fallout. spillet har en lang levealder siden det er så masse å utforske Endret 1. desember 2008 av zuperhans
vargaz Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2...
Tjasdiv Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Age of Empires 3 Lett å bruke mye tid på - utvikle strategier, finne favorittsivilisasjon osv... Blir du lei kan du utvide med War Chiefs og / eller Asian Dynasty, eventuelt begynne å spille online om du leter etter større utfordringer. Bør være interessert i denne typen strategispill fra før av.
vikingkylling Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra...
roy_nor Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra... Kommer ann på om man er grafikk-hore eller ikke. Ingenting slår StarCraft funz på 120apm nivå =)
ShampooMacTavish Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra... Kommer ann på om man er grafikk-hore eller ikke. Ingenting slår StarCraft funz på 120apm nivå =) Hvis jeg kjenner Thecrow rett (eller har tolket det han har skrevet på forumet riktig), så tullet han med det han sa om 2d Ellers anbefaler jeg (av de som har kommet nylig): Football Manager 09, World of Goo, Fallout 3 og The WItcher: Enhanced Edition EDIT: Og Little Big Planet, hvis du har PS3 Endret 18. november 2008 av ShampooMacTavish
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Oooh. That reminds me. I stedet for Fallout 3 bør du teste Fallout II
iharal3 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 RPG: Fallout 3, Fable II FPS: CoD: WaW, Left 4 Dead 3PS: GOW2 Strategi: CAC:RA3 Bilspill: Pure, GRID Action: Mirror's Edge. Med andre ord, mer enn nok å kjøpe
Blabla1 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra... Kommer ann på om man er grafikk-hore eller ikke. Ingenting slår StarCraft funz på 120apm nivå =) Ja, men det er jo grenser da.
ShampooMacTavish Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra... Kommer ann på om man er grafikk-hore eller ikke. Ingenting slår StarCraft funz på 120apm nivå =) Ja, men det er jo grenser da. Ikke for alle Jeg spiller med glede 20 år gamle spill, så lenge de er gode.
vikingkylling Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Støtter opp l4r5 sitt forslag om Indiana Jones ... det var og er sikkert knallbra Ellers har man jo alltid Monkey Island 2... De er jo eldgamle spill i 2d, så de kan jo umulig være bra... Kommer ann på om man er grafikk-hore eller ikke. Ingenting slår StarCraft funz på 120apm nivå =) Hvis jeg kjenner Thecrow rett (eller har tolket det han har skrevet på forumet riktig), så tullet han med det han sa om 2d Ellers anbefaler jeg (av de som har kommet nylig): Football Manager 09, World of Goo, Fallout 3 og The WItcher: Enhanced Edition EDIT: Og Little Big Planet, hvis du har PS3 Selvsagt tullet jeg bare. Indy, Monkey Island, Full Throttle, Sam & Max Hit the road (likte ikke episodene) og alle de der er selve gullalderen til adventurespill og kan anbefales til alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå