Gå til innhold

Nigerialurt for 2,7 millioner


Anbefalte innlegg

GeirGrusom: Det har nå ikke vært så utrolig mye nyhetsdekning. Det er ikke alle som er like flinke til å følge med på nyheter heller. Så har en noen analfabeter. TV er jo full av såpeserier, så der regner jeg ikke med at det har vært dekket noe særlig, dette temaet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I en undersøkelse jeg leste for en tid tilbake så var gjerne den gruppen med minst datakunnskaper den som falt oftest for slike tilbud.

Jeg har faktisk lagt merke til det. Kjenner folk med mindre datakunnskaper som stadig følger spam linker, og får virus/trojaner.

Jeg har også lagt merke til at det ofte også er folk uten høyere utdanning (eller som kommer til å ende på lavere utdanning) som sliter med slikt. Mens folk med realfag lar seg skjeldent lure av slikt virker det som, har sikkert noe å gjøre med kritisk innstilling.

 

Genialt det klippet av ho blondina som var posta link til litt tidligere. Synes ho kan jobbe litt med holdninga si.

 

Man tenker ikke over det til vanlig, men det er utrolig hvor mange skremmende ignorante eller godtroende folk det finnes rundt om i landet (og verden), fant det ut ganske fort når jeg var i militæret :S

 

Sier som mange før her: Det er nesten så disse folka som blir lurt fortjener det, men de som får pengene forjener det absolutt ikke.

(forbehold om skrivefeil og grov slurv, ser jeg glømte klokka :O)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...