Gå til innhold

Nehalem - Litt klokking..? 5GHZ!


Anbefalte innlegg

Hvor jobber du DP?

 

En ting er sikkert, blir ikke noe I7 på meg med det første med disse temperaturene.

 

hittil har jeg bare kjørt på dårlige kjølere, forvent deg temps som er langt under dette med når TRUE og Noctua kommer på banen.

 

gidder ikke skrike ut hvor jeg jobber her.. kanskje noen kommer og raner meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha lurer bare på hvilken butikk (kjede etc), om du jobber i tromsø eller lignende er meg likegyldig :p

 

Se for deg dette, den vanlige gamer gleder seg som en unge til og få I7, denne personen har lite erfaring med pcer men bestemmer seg for og hoppe i det og bestiller intel i7 med stockkjøler, 2x 4870x2 i ett trangt kabinett med en eller to vifter.... Trenger jeg å si mer?

^^

Det der er en normal kunde, ikke vi som sitter inne på ett hardware forum og diskuterer oss grønne og leser side på side med tester på ting før vi kjøper.

 

I7 kan gjerne score høyt på ytelse. Men så lenge den kan slite med temperaturer som stock så har jeg mine tvil.

Lenke til kommentar

Tja, jeg kjører en 965XE på ett P6T med 6 x 1TB disker å passivt skjermkort alt gnudd inn i ett kabinett. CPU er kjølt med orginal kjøleren ( er jo faen ikke noe annet å få tak i ) å joda, det blir varmt men har ikke hatt noen problemer eller blåskjermer på oppsettet enda. Det er klart, skal du klokke CPU'en også så vil det fort bli alt for varmt, men nå er vel ikke akkurat orginal kjølerene til Intel laget med tanke på overklokking.

Lenke til kommentar
haha lurer bare på hvilken butikk (kjede etc), om du jobber i tromsø eller lignende er meg likegyldig :p

 

Se for deg dette, den vanlige gamer gleder seg som en unge til og få I7, denne personen har lite erfaring med pcer men bestemmer seg for og hoppe i det og bestiller intel i7 med stockkjøler, 2x 4870x2 i ett trangt kabinett med en eller to vifter.... Trenger jeg å si mer?

^^

Det der er en normal kunde, ikke vi som sitter inne på ett hardware forum og diskuterer oss grønne og leser side på side med tester på ting før vi kjøper.

 

I7 kan gjerne score høyt på ytelse. Men så lenge den kan slite med temperaturer som stock så har jeg mine tvil.

 

ikke noe problem med stock kjøling på stock frekvenser!!!!! :D

Lenke til kommentar
Gratulerer med dagen *dp*.

Håper du får en saftig overklokk og kjøtt på kølla!

 

blir vel til at madammen kommer opp en tur.. overklokking + ha seg med dame = ok

 

Jøss, da ser det ut som du får en Konge dag!

Kanskje du knuser noen rekorder med det samme i overklokking ;) og har en jævlig digg historie å fortelle hva du kostse deg med i til senere!

Lenke til kommentar
Så blir det bench på bursdagen min! :D (idag)

 

Faen, skulle tatt med meg 940 og 965 å en kasse pils innover til Oslo så kunne vi benchet litt for så å gå på en grise fyll. Jeg har bursdag imorgen ser du ;)

 

Jeg hadde da bursdag i april. Men hiver meg gjerne med på en grisefyll for å feire den litt ekstra:-P Samt en WR i 3dmark og super_PI sier jeg ikke neitakk til

 

Grattis **dp** :)

Endret av SLiks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...