Gå til innhold

Huskeliste for Powerlvling WotLK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen av dere bestemt dere for hvor dere skal gå til først; Howling Fjords eller Borean Tundra?

Og har du evt noen begrunnelser/erfaringer? :)

Jeg skal gå for Howling Fjords først, grunnen er at jeg har lest at det skal være flest quester og flest fordeler for Alliance der, det samme vil da være for Horde i Borean Tundra. Kan desverre ikke finne noen kilder på det akkurat nå.

Skrevet

Lett og grei huskeliste for min del:

Torsdag:

- Reise på jobb

- Kjøpe Wrath et eller annet sted

- Ta kvelden et par timer tidligere

- Installere

- Forsøke å spille/utforske litt

Fredag:

- Julebord med jobben

- Brunt brennevin, øl og god mat.

Lørdag:

- Tilbringe en fyllesyk lørdag i Northrend

Søndag:

- Tilbringe en forhåpentligvis litt friskere dag i Northrend

Skrevet

Er bare 71 og en halv, men det er folk på serveren som har vært ganske raske, vi har ei priestdame som er i lvl 77, vet ikke om hun er 78 nå. Og vi har en del Death Knights som har nådd 70-71.

Skrevet

Wow! Så nettopp at flere i twentyfithnovembercom har kommet seg til 80, Kungen selv er i 79. Noen som vet hvem som kom til 80 først i verden?

Skrevet

20081114.jpg

Denne er fin. Stakkars Lich King sitter på ice throne og furter over at alle de andre har masse moro og han bare må sitte i ukevis å vente på at et half-assed guild skal samle seg nok til å komme og drepe han. Daakaar.

Skrevet

Jeg satt selv oppe 36 timer i strekk uten større problemer. Derimot jeg spiste fjorland middager og pizza, og drakk litt vann og cola. Så kan ikke si jeg levde direkte usunt.

Dinga forresten 80 i går kveld. Bommet litt med å begynne i Howling Fjord + at jeg kom seint hjem natt til torsdag :(

Skrevet
Jeg satt selv oppe 36 timer i strekk uten større problemer. Derimot jeg spiste fjorland middager og pizza, og drakk litt vann og cola. Så kan ikke si jeg levde direkte usunt.

Dinga forresten 80 i går kveld. Bommet litt med å begynne i Howling Fjord + at jeg kom seint hjem natt til torsdag :(

Gratz!

Skrevet (endret)

Jeg er så lut lei av at media kun skal fokusere på det negative rundt WoW/gaming...

Og i tillegg, skal de få alt til og virke 10 ganger værre enn det er.

"Gutt skjøt mor og far etter og ha spillt GTA" osv. Det mangler noen skruer i guttens hode! Er ikke spillet sin skyld! Det trigger kanskje noe ja, men det kommer ikke av selve spillet! Hvis jeg skulle ha drept noen for vært et voldelig spill jeg har spilt, ja da vet ikke jeg.

Desverre er det slik at noen ikke tåler den innvirkningen spill har på seg selv. Slik har det alltid vært. Ikke bare i spill, men også i TV og Video.

Leser aldri noe sånt som: "Jente spiste sin bror etter og ha sett Hannibal"

Jeg må innrømme at jeg har brukt VELDIG mange timer på gaming i mitt liv. Og flere blir det. Likevell sitter jeg nå på jobb, og i helgen satt jeg barnevakt for mine 2 små brødre.

Folk som tror at en som spiller WoW ikke har et liv utenfor WoW-universet må tro om igjen...

Jeg har virkelig lyst til og gjøre noe for og få spilling vekk fra tabu-listen.

Men desverre lite jeg som gamer kan gjøre uten doktorgrad og div statestikker...

Hvis noen har en posetiv artikkel om WoW/gaming hadde en link vært fint. Nå trenger jeg en stor og posetiv boost!!!

Sry for OT og whining, men må bare få ut litt frustrasjon...

mvh

En som spiller WoW og har et liv!

Endret av Shadow2007
Skrevet

Gått fra 63-70 nå siden fredag kveld, lastet ned og starter på WotLK nå. :) Er det slik at items i Northrend er som når man kom fra Azeroth til Outlands? At de fleste items fort blir erstattet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...