Gå til innhold

Huskeliste for Powerlvling WotLK


Anbefalte innlegg

Jeg har da planer om å bli rasende fort lvl 80, og har dermed laget meg en liten sjekk liste for hvor lenge jeg skal sove, hva jeg skal spise og drikke, og tatt fri fra jobben.

 

Her er min huskeliste:

 

1. Ta meg fri fra jobben i tidsrom 12.nov til og med 16. nov (regner med jeg er 80 da)

2. 3 timer søvn per dag, INGEN unntak! lvling uten søvn går rett vest. Mtp. at man bare svimer rundt pga søvnmangel.

3. Dusje før jeg drar på nattåpent her i Bergen. Lenge til neste dusj, neste dusj taes da jeg er veldig trøtt for å utnytte det.

4. Spise et ordentlig måltid før jeg bare spiser dritt 4 dager på rad.

5. Kjøpe inn 1x brett battery

6. Få ene hybelkameraten til å lage kaffe til meg da han er hjemme (i levle perioden).

7. Kjøpe inn 4x Grandiosa + Ketchup.

8. Legge fram klart komplett klesskift så jeg ikke bruker tid på dette da jeg bestemmer meg for å dusje.

9. Få meg god søvn natt til onsdag (siste natten med god søvn).

10. Ha alle sider for powerlvling klare. Printet ut.

11. 5 min situps / pushup hver 4. time for å ta en liten oppkvikker og samtidig opprettholde litt aktivitet.

12. Kjøpe fjordland middager, kjapt og godt!

13. Farme 80x Kibler Bits, 80x Warp Burger 10x Flasks, 20x elixir of agility, 20x super healing pot, 20x super mana pot

 

 

Kommer sikkert på noen flere lure ting å huske på. Men det jeg har så langt :)

 

Noen andre som har store planer for lvling?

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10. Ha alle sider for powerlvling klare. Printet ut.

 

Hm, om du har planer om å kjøpe Wotlk med en gang det kommer ut så tviler jeg på at det finnes noen guide der ute oppdatert for Northrend og questene der.

 

Min plan for leveling til level 80:

 

1. Starte på level 70 (checked)

2. Koselevle fra 70 til 80, sørge for at alle områdene er undersøkt før jeg går til neste sone.

 

Når en kommer til level 80 er det for det meste et grinderhelvette igjen så hvorfor ikke ha det litt morsomt før man ender i Skjærsilden?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Høres ut som en urutinert plan det her ja. Kroppen kommer nok til å slite litt etterhvert, men kan hende du holder ut lenge og. Vet ikke hvor "erfaren" du er.

 

Min plan er jo å LAN'e, der vi er minst 3 til enhver tid. Vi skal ha ordentlige middager så kroppen får i seg næring og holder seg lengre. Drikke blir nok cola og juice, fordi cola er obligatorisk og juice er bra for kroppen. Igjen, holder oss igang i lengden.

 

Søvn ordnes med at en kan sove ett par tre timer, og kun ha på follow mens vi to andre quester med han på slep. Ingen downtime for noen! ^^

 

Imellom slagene er det viktig å røre på seg. Kan ikke snakke for de andre, men pushups, situps og "rygg ups" er viktig for at kroppen ikke skal stivne der vi sitter. Her kan follow benyttes igjen.

 

Ellers skal mellommåltder bestå av toast med ost og skinke, greit med grovt brød og det gjør seg selv. Man må bare gå på kjøkkenet å lage/hente maten. Til det drikker vi vann/cola fordi cola er obligatorisk og vann må man ha for å ha nok veske i kroppen slik at man holder seg i gang lengre!

 

Jadda, blir så bra det her. SKAL være første priest til 80 på servern.

Lenke til kommentar
Høres ut som en urutinert plan det her ja. Kroppen kommer nok til å slite litt etterhvert, men kan hende du holder ut lenge og. Vet ikke hvor "erfaren" du er.

 

Min plan er jo å LAN'e, der vi er minst 3 til enhver tid. Vi skal ha ordentlige middager så kroppen får i seg næring og holder seg lengre. Drikke blir nok cola og juice, fordi cola er obligatorisk og juice er bra for kroppen. Igjen, holder oss igang i lengden.

 

Søvn ordnes med at en kan sove ett par tre timer, og kun ha på follow mens vi to andre quester med han på slep. Ingen downtime for noen! ^^

 

Imellom slagene er det viktig å røre på seg. Kan ikke snakke for de andre, men pushups, situps og "rygg ups" er viktig for at kroppen ikke skal stivne der vi sitter. Her kan follow benyttes igjen.

 

Ellers skal mellommåltder bestå av toast med ost og skinke, greit med grovt brød og det gjør seg selv. Man må bare gå på kjøkkenet å lage/hente maten. Til det drikker vi vann/cola fordi cola er obligatorisk og vann må man ha for å ha nok veske i kroppen slik at man holder seg i gang lengre!

 

Jadda, blir så bra det her. SKAL være første priest til 80 på servern.

 

Dropp colaen, den inneholder stoffer som gjør deg trøtt og døsen over tid. Drikk heller lettbrus som Pepsi og la koffeinstøyten komme fra f.eks Battery eller en god kopp svart kaffe, fremdeles igjen å finne det LANet som har klart å trette meg ut mye takket være krutsterk kaffe som må graves ut av kolben. Cola sies å være obligatorisk på LAN men personelig finner jeg lettbrusen bedre, du sitter ikke med følelsen av å ha hele norges lager av lakrissukker klistret på tennene.

 

Om man nå skal powerlevle seg til 80 på kortest mulig tid vil jeg satt opp denne listen.

 

1. Kaffe. God sterk kaffe. Men ikke for mye, kaffe er ikke helt godt for magen. Drikk med måte.

 

2. Pauser. Et par småpauser i løpet av økten må til ellers stivner man helt til. 15 minutters gange vær 4 time skulle være tilstrekkelig, gjerne lett jogg på stedet for å slippe å gå ut.

 

3. Næringsrik mat. Dropp junkfooden som Grandisen. Få i seg god næringsrik mat. Det er mye du kan koke opp på 15 minutter så fremst man planlegger som samtidig er næringsrikt. Dette punktet kan med letthet kombineres med punkt 2.

 

4. Søvn. Trenger ikke mye av dette, som de sier om bilister, 15 minutter er nok. Vil dog avse mer enn 15 minutter, 2 timer minumum, kanskje 3 eller 4. Om du tar 4 timers søvn har du 20 timer med spilling hvorav 1 time og 15 min går til pauser, dvs effektiv spilling per dag blir rundt 18 og en halv time.

 

5. Drikke. Drikk masse vann, ikke ty til leskedrikker, drikk springvann. Kroppen får mer utbytte av dette ettersom vann ikke inneholder annen dritt. Ergo du får mer utbytter av det samt at tissepausene er lettere å begrense til de oppsatte 15 minutter per 4 time.

 

Denne har jeg tror på, rundt 18 timers effektiv spilling vær dag og du får mer per level fordi du har mer overskudd (grunnet næringsrike maten) noe som gjør at jeg tror du kan levle rundt 3 levler per dag, noe som etterlater det til rundt ca 4 dager spilling for å nå level 80 (fra level 70).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...