Gå til innhold

Huskeliste for Powerlvling WotLK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For noen geek planer, jeg skal nok kjøpe WotLK neste måned om jeg gidder, så ikke Northern blir full av andre players. :p

 

Er 2 mulige scenarier.

 

1. Northrend er nesten tom i starten mens Hellfire og Outland kommer til å ha den største massen av Death Knights som er sett siden tidenes morgen.

 

2. Nortrend er oversvømmet av folk i et par 3 uker, så kommer de mest innbitte fansene seg opp til 80 og deretter kjører de en DK som de sprenglevler til 80 for deretter å /flex hele tiden.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal la livet gå som normalt. Koseleveling og utforsking mens jeg sakte, men sikkert, kryper oppover mot 80. Ser ikke noen grunn til å sette helsa på spill for å være først til 80 og deretter fortsette å gjøre det jeg gjorde etter jeg ble 70.

 

Helt enig med deg der :D

Lenke til kommentar

Imponerende om du klarer den planen der! Prøvde noe liknende en gang i AO, lvl 1-100 på en dag..

 

Selv skal jeg ta det kanonrolig slik at jeg ikke blir lei spillet med en gang da jeg for å så ende opp med å henge hele dagen i shatt..uh, dalaran. Sånn som nå, haha. Derfor jeg er her!

Endret av akarno
Lenke til kommentar

1. √ Permisjon fra jobb

2. √ Fullføre powernap-prosjektet som gjør at jeg kun trenger å sove 3 timer per døgn

3. √ Betale bruttern for å levle mens jeg sover (har allerede hatt boot camp med ham der han levla en rogue og warlock fra 1 til 70)

4. √ Doble koffeinnivåinntaket slik at jeg kan konsumere mer kaffe for å øke effektiv oppetid

5. √ Urinere i flasker ved siden av pulten, har allerede en kasse klar med tomme flasker

6. √ Stacke opp Mr. Lee, frossenpizza, chips, battery, cola, urge også videre

7. √ Avtale med/betale guildies for å summone meg forskjellige steder etc. for å redusere nedetid

8. √ Farme 200-300 mana potions, lage 40 weapon oils, lage 50 flasks of pure death, kjøpe opp diverse food buffs på AH

9. √ Skrive ferdig min egen planlagte quest-rute med alle quest-rewards og eventuelle instancer jeg må gjør

10. √ På forhånd gjøre 25 quests og levere alle med en gang portalen åpner slik at jeg får et forsprang

11. √ Bryte alle avtaler, skru av telefonen, logge av Skype og MSN

 

På den seriøse siden: skal ta det lungt å levle i det tempoet som passer meg, kommer nok til å spille casually og gjøre diverse instancer med kompiser eller guilden når jeg føler for det. Har ingen planer om å rushe, vil oppleve innholdet og har ikke en gang planer om å kjøpe wotlk før en uke etter release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...