Gå til innhold

Huskeliste for Powerlvling WotLK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, stacker opp litt forskjellige til roguen min før wotlk nå (den er 50, må rekke 80 litt fort for å være prepared nok for S5)

 

har begynt å samle:

Hit rating mat.

flask of relentless assault og elixir of major agility (elixir i outlands da det vil være temmelig øde, flask i northrend pga. ganking)

superior healing pots

bandages.

 

Mere jeg bør stacke opp som rogue?

Lenke til kommentar

Herlige greier å være student, så lenge man er den type student der fravær ikke spiller noen rolle. Har arbeidet på spreng de siste ukene og ligger nå et par uker foran skjema hva studiene angår, så nå er det gaming for harde penga. Eneste problemet er at jeg har en obligatorisk lab torsdag, men har tenkt å dra dit etter å ha gamet wow hele natta.

 

Nå er jeg desverre på slankern så jeg kan ikke leske meg i alskens fastfood, men skal kjøpe inn noen 3 kilo kyllingfilet, diverse supper, grovbrød og en grusom mengde pepsi max iallefall, så får vi se hva som skjer. Har ingen planer om å være førstemann til 80, men kunne tenkt meg å være en av de første, iallefall.

Lenke til kommentar

Det beste med skolen nå er at lærerne har lagt to planleggingsdager på torsdag og fredag. DVS; fri begge dager! Langhelg! :thumbs:

 

 

Onsdagkveld - preparing for lan, deretter dra ut for å handle mat og stelle seg i kø på Playcom :D

Torsdagskveld - vors for russekickoff + selve kickoffet. Maks flaks med det ja, som er en liten nedtur. Men så dra vi hjem igjen, gode og fulle for å fortsette med lan.

 

Søndag - sove...:thumbs:

Lenke til kommentar

Går det ikke litt vel langt når dere sykmelder dere og tar fri for å spille wow? Selv har jeg ikke penger atm så må vente til juletider :p Men hvis jeg skulle prøvd å komme meg fortest mulig ville jeg kanskje hatt en toastmaskin eller noe på skrivepulten, samt brød, ost, skinke som du da har i et minikjøleskap eller noe. Da tar det ikke mer en kanskje 30 sekunder å mekke sammen litt mat, desuten er det ikke så lite næringsrikt. Ville iallefall hatt mer en 3 timer søvn hver natt, du kommer til å bli ødelagt. Ville sånn helt ærlig vurdert psykolog etterpå, er på tide å få seg litt annet å gjøre når det blir så ekstremt, no offence. Greit nok å ville levle fort, men når man ikke tar seg tid til å spise ordentlig mat eller sove er det ja...

Lenke til kommentar

Bare tøv det du sier Tmz, skal mye til for at det skal begynne å bli farlig med ei lita lan-uke. Har flere ganger hatt LAN-uker der det har blit konsumert masse junkfood, brus, ØL, snus, lite søvn, ei natt på fylla for så og fortsette, skjedde ingenting, er i storform atm.

Lenke til kommentar

Hvis du skal si at det jeg sier bare er tøv burde du kanskje lese det først. Har da ikke sagt at det er farlig for helsen, selv om det naturligvis ikke er sundt akkurat. Spiser du bare dritt og sover lite blir du bare slapp, da vil man mest sannsyneligvis ikke orke å levle effektivt hele tiden.

Lenke til kommentar

Tja, du mener nå på at psykolog kan være en ting å oppsøke når man er ferdig med et slikt kjør, man kommer til å bli helt ødelagt, og at det er på tide å finne seg noe annet å gjøre når det blir så ''ekstremt'' bare tøv. At man acter litt wild en gang iblant gjør ikke noe som helst, med mindre man har ekstremt dårlig helse.

Lenke til kommentar
5. √ Urinere i flasker ved siden av pulten, har allerede en kasse klar med tomme flasker

 

SAY WHAT?

 

Altså jeg bryr meg ikke en døyt om hvordan dere har tenkt å lvle, mange er som lever ett liv uten mange bekymringer ser jeg, eller får jeg inntrykk av. Men som jeg, som har en samboer og en sønn + skolegang, blir det nok lvl 80 i løpet av nyåret. Happy happy, alle kommer dit engang :)

 

Edit: Leste nok ikke hele posten din :)

Endret av Matseh
Lenke til kommentar

Tja, jeg har nå vært igjennom noe veldig harde LAN-uker, kan ikke si at jeg er avhengig, da jeg ikke gamer WoW atm fordi det er kjedelig, har hatt mange pauser mens jeg har spilt, og avlyser BESTANDIG alt av aktiviteter in-game vist jeg får et RL tilbud, eller vet jeg har noe som må gjøres irl. Skal vente til release av WOTLK før jeg begynner å spille igjen, og kan ikke si jeg er deprimert over ikke å spille akkurat nå.

 

Jeg har heller ikke fått noen skader av å game HC i en uke eller 2.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

skole torsdag og fredag :\ så blir nok ikke noe powerlevling men håper på å være 80 på lørdan eller søndagen.

 

hmm det snakkes om hvor farlig dette er ? og ikke sove og spise.

Vel kroppen min tålte 3 og en halv dag uten ett eneste sekund søvn, 2 måltider om dagen, masse koffein, masse nikotin.

 

sov en hel dag og var like fin og logga på wow igjen, np! dette var på det mest ekstreme, driver ikke sånn lenger nå haha. men faen å morro det var:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...