Gå til innhold

Huskeliste for Powerlvling WotLK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser på i alle fall 1 level om dagen, selv om jeg jobber. Har regnet rundt 14 dager på 70-80 slik at jeg har litt slingringsmon. Håper å komme fortere til level 80 enn jeg gjorde til level 70 for jeg vil faktisk få litt mer ut av endgame enn jeg har fått nå på level 70 (som jeg dinget for rundt 1 uke siden).

Lenke til kommentar
Bør vere totalt umulig om det skal gjerast på noken slags form for lovlig/vanlig måte.

 

Faktisk ikke, var vel noen som hadde hatt ett regnestykke på det og kom fram til at det ville ta ca 44 timer med effektiv spilling hvis du bare hoppet igjennom instancer hele veien opp, selvsagt så må man jo ha en god gruppe, men det er helt mulig å greie det.

Lenke til kommentar

Nja, han som ble 70 først i verden i TBC ble støtta av hele guildet sitt. Han angrep mobs, de drepte dem, han fikk xp'n. Rinse, repeat. Var ikke i gruppe heller for å få mest mulig XP av kills.

 

Jeg for min del liker å chille og ta det rolig og ikke stresse gjennom alle sonene fortest mulig. Blir sikkert et halvt år før min første char er 80.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Heh, skjønner ikke vitsen med å rushe til level 80 om du da ikke er totalt grinding frelst og hater å gjøre flere forskjellige ting.

 

Foretrekker endgame forhold til leveling uten tvil. Greit første gangen, men etter det er det bare ork, så fort skal det gå! Men alle har sin egen type stil å spille på.

Lenke til kommentar
Jau, jeg brukte 1,5 år før jeg hadde min første 60-char i vanilla wow :p

 

MMMMM, vanilla WoW, ARRRRRRGH! :dribble:

 

Foretrekker endgame forhold til leveling uten tvil. Greit første gangen, men etter det er det bare ork, så fort skal det gå! Men alle har sin egen type stil å spille på.

 

Sant nok, jeg klarer bare ikke å skjønne det, men jeg respekterer det selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...